aggicarlsson

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Aggi - 1 maj 2012 20:14

Hey!  Här kommer lite grejer som e dåliga nu i maj, fast oxå bra saker :)


Dåliga saker:

1: Det finns inget lov i maj.

2: Det e nästan sommar, så jag vet inte om jag ska ha lite varmare kläder elr typ sommar-kläder.

3: Skolan e nästan slut så man bara längtar & längtar!    


Bra saker:

1: Det är rätt så varmt  

2: När man rider ut så e det inte för varmt elr för kallt   


Ja, man kan sälert komma på mycke mera bra & dåliga saker med maj, men det var några av mina grejer.


Jag skulle ju berätta om min dag igår, men det får bli imorn istället.

För nu ska jag "gulla" lite me lillebrorsan <3

, fast snart e han inte så liten :( Han e redan 6 år och ska börja skolan i höst! o.o

Så när han börjar skolan så går jag i... femman :D

/Aggi :)

Av Aggi - 1 maj 2012 10:57

Hejj hejj :)

Om ni undrar varför jag inte skriver så mycke i mina inlägg så e det för att jag inte vet vad jag ska blogga om, så ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker att jag borde blogga om :)


Det var bara det jag ville säga, jag beröttar mer om igår-kväll i mitt nästa inlägg kanske :)


/Aggi


Zötizarna Nollan & Sandra :)  

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards