aggicarlsson

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Aggi - 17 maj 2012 23:15

Är osäker om det blir 00.00 idag elr imorn, jaja, vi får väl se/Aggi

Av Aggi - 17 maj 2012 19:47

Hej (: Är just nu hos mami o papis kompisar, jag har haft roligare än vad jag trodde jag skulle ha (:Rör knsk nt jättekul, men det va god mat och så har jag gullat med deras tvillingar som e typ baraett halvår, dom e sååå söta! Dom har 2 killar, 10 och 6 år tror jag, och sen tvillingarna, tvillingarna är båda killar,så dom har 4 killar o.oInlägget som ska va kl: 00.00 kanske kmr idag elr imorn (;Aja, nu ska jag lira lite fotboll med dom andra, bye!/aggi

Av Aggi - 17 maj 2012 14:08

Hejj :)

Idag har jag varit hemma o slappat. Sen så var jag med några kompisar, vi chillade framför datan, vi hade tänkt gå ut men det hann vi nt för den ena kompisen skulle på dans och den andra skulle ha sin släkt hos henne, (hon fyllde år i förrgår om jag minns rätt  )


Sen vid fyra så ska jag till mamma o pappas kompisar, jag tror inte jag kmr att

ha så himla kul där, men jaja, får hålla på med mobilen, kanske bloggar från den :)


Juste, hade tänkt ändra lite med färgerna på min design, men jag vet nt vilka färger jag ska ha, men jag mst iaf ha ljusblått, och sen vet jag nt, så tipsa gärna om vilken färg ni tkr att jag ska ha :)



Imorn:

Imorn så har jag ingen aning om vad jag ska göra, tror att jag bara kmr att va hemma & chilla elr va med ngn kompis.


Och sen på lör ska jag till stallet, ska rida Isa. Jejje (min ridlärare) sa att det antingen blir dressyrpass elr så rider vi ut om det blir fint väder :) Det var evigheter sen jag red ut känns det som!  Och Isa brukar bli helt crazy när man rider ut på henne, speciellt när man galopperar på ängen med henne, då bockar hon och har sig :D


/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards