aggicarlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Aggi - 23 juni 2012 11:31

Enjoy!



   


 

  

Dee kmr att komma meraaa bilder!


Av Aggi - 23 juni 2012 11:12

Jaa, rubriken säger ju allt! Glaa midsommar på er, fast det va lite sent nu ;D Men igår så va jag hos mamma o pappas kompisar från klockan 11 till 10 på kvällen typ, min granne som fyllde 14 igår fick gå o mata missen o kela lite me henne så att hon nt skulle känna sig ensam eftersom att vi kom hem så sent. Juste, jag lyckades att säta missen på bordet där jag har datorn o så fick jag många bilder på henne! 

   Mjau!

 

     Tittar på tagentbordet ;D

  Misstänksam mot kameran! xD

//Aggi

Av Aggi - 20 juni 2012 23:54

Tjena tjena. Nu e kl oo.oo (hoppas jag iaf :D) eftersom Ipad klockan gick fel förra gången så bloggar jag från mobilen istället, för den klockan går iaf rätt ;D godnatt/Aggi

Av Aggi - 20 juni 2012 14:50

Hej, sitter ute i trädgården med katten o chillar ska ta ngn bild sen o lägga upp./Aggi

Av Aggi - 20 juni 2012 14:50

Hej, sitter ute i trädgården med katten o chillar ska ta ngn bild sen o lägga upp./Aggi

;(

Av Aggi - 20 juni 2012 11:24

Hej! Jag sa i söndags att jag skulle knsk åka till hööks me pappa, men det gjorde vi nt, för grejen va att jag ville åka dit o köpa mitt schabrak o så sa jag dee till pappa o då sa han: Men du fyller ju år om 15 dar (nu e det 13 dagar kvar) du knsk får dee i present. O då sa jag, men då e dee väl ingen idé att åka dit, jag ville ju köpa mitt schabrak om vi åkte dit, men vi åkte till slut nt dit, juste idag så är mitt vip slut!    

Idag så skulle jag egentligen åka me mamma till hennes jobb, men det hände en grej inatt me min lillebrorsa; han vaknade vid 3 o blödde jätte mkt näsblog, blä, blä, och då väckte han ju mig såklart så jag somnade med katten o me dörren stängd, jag tyckte ju synd om hnm men jag kunde nt sova! ::O

Nu ska jag spela msp tror jag.

//Aggi

Av Aggi - 19 juni 2012 18:27

blä,blä! Jag har inget att blogga om, elr jo, jag kmr snart att ha en frågestund (; Så då kan ni fråga massor av saker, bara dom är seriösa ;D Snälla sääg vad jag kan blogga om!!!


Kolla videon, så *** nice!!

/Aggi

Av Aggi - 19 juni 2012 13:25

Hej, sitter just nu o äter lunch Me min kompis, vi äter billys pan pizza :D sen ska vi bara chilla me katten, o sen knsk dra till tranebergsängen, vi får see va vi gör. Hare bra/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards