aggicarlsson

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Önskelista

Av Aggi - 4 december 2012 18:08

Här är min önskelista:

Blått pannband med strassstenar i tre rader. från hööks 199, ponny

Träns Wexford Claridge House®  aachennosgrimma ponny eller cob. 289 från hööks


Pullarnosgrimma Claridge House® cob 149 från hööks


Marinblått allroundschabrak Lami Cell Ponny 399 från hööks


Marinblåa benskydd Lami-Cell ponny 399 från hööks



Marinblå huva Lami-Cell ponny 159 från hööks


Marinblå grimma Lami-Cell ponny 199 från hööks



Marinblåafleecelindor Lami-Cell 249 från hööks



Marinblåa senskydd Equi-Guard® 149 från hööks Antingen dom här elr dom från Lami-Cell


Marinblåa bakstrykkappa Equi-Guard ponny 119 från hööks



Marinblått grimskaft 29 kr från hööks


Blå grimma 89 från hööks. Ponny eller cob. Vill antingen ha den här eller grimman från Lami-Cell


Fårskinnspad Geuine Sherpa® 749 från hööks. Ponny. Jättesnygg, men dock väldigt dyr. Tror inte att jag kommer få den iaf


Ridhjälm Coolmax CRW®  Small 679 från hööks, rätt så dyr, men grymt snygg! 



Läderridstövel Junior Horsehead® storlek 36. 1 149 från hööks. så sjukt snygga!




Ridbyxa Helskodd JH Collection storlek 140. 649 kr från hööks



Vet inte om jag vill ha blått eller rosa på Spinky, den blåa var ju så söt! Fast rosa kanske passar bäst på henne eftersom hon är en tjej. Halsbanden är dock för hund, men det står att det är för små hundar. storlek 30 typ 



  Hollister tröja vit xs


  Hollister klänning turkos xs


        Hollister mössa, dom är såå snygga! Men vet inte vilken färg jag ska ha, någon av dom här iaf!


        Hollisterväska. Åhh vad dom är läckra azzå! Vet inte vilken jag vill ha men iaf någon av dom ;)


  Marinblått linne från hollister xs

 Vitt linne från hollister xs


  Grön-svart randigt linne från hollister xs


    Någon av dom här tröjorna xs



    Fleece från abercrombie small vet inte vilken färg

  Turkosa mjukisbyxor xs turkosa mjukisbyxor xs, vet inte vilka av dom här jag vill ha men nån av dom 2

    Svart halsduk från hollister one size  Vit halsduk, hollister    blå halsduk från hollister  Grön halsduk från hollister    Rosa halsduk från hollister, tänkte att om jag får en rosa mössa så kanske jag köper en rosa halsduk så det blir likadant.    Jacka från hollister vet inte vilken färg, men åh vad snygga dom är!          

One piece (bild tagen från google)


Skal iPhone 3G/GS cirkelmönsterDet ljusblåa, elr det gröna skalet, såå snyggt!


Skal iPhone 3 EnglandÅh vad läckert med brittiska flaggan.



Glitterskal iPhone 3G/3GS blåÅh vad det är snyggt! Vill gärn ha det! alla skalen finns på fyndiq.se


Skal iPhone 3G/3GS rutigt grönSnyggt! 


Skal iPhone 3 USA retroSnyggt!!


Skal iPhone 3 UK RetroBrittiska flaggen, men det här ser "smutsigt" ut fast det är menigen


Skal iPhone 3G/3GS Storbritannien retroDet här ser oxå smutsigt ut, vet inte vilket jag vill ha av dom 3.


Ny plattång och locktång


Ralph Lauren Big Pony Blue EdTRalph Lauren Big Pony Women Pink EdTRalph Lauren parfym. 379 kicks.



Dip dye, fast en annan färg, kanske blont. (bild tagen från google)

Det var min önskelista

//Aggi




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aggi - 20 november 2015 17:15

Åh va härligt med fredag igen!   Den här veckan rann iväg hur snabbt som helst, riktigt skönt ;)   Igår hann jag inte riktigt blogga ordentligt men ah jag gjorde inget speciellt förutom att vi var på gymnasiemässan med skolan och sen på kväll...

Av Aggi - 19 november 2015 07:00

  Miriam Bryant - Stationen    Detta är egentligen Ison och Filles låt men Miriam gjorde om den i Så Mycket Bättre. ...

Av Aggi - 18 november 2015 22:11


Onsdagen över och nu är det bara två skoldagar kvar tills det är helg!   Imorrn så har vi dessutom ingen lång skoldag då vi endast har förmiddagslektioner för direkt efter lunch så ska vi åka till en gymnasiemässa där vi ska spendera resten av ef...

Av Aggi - 17 november 2015 22:02

Tisdagen över och halva skolveckan har nästan gått ;)) Haha nä men imorrn är det redan onsdag, känns som att dagarna har gått jättesnabbt.   Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt, sen har jag varit hemma, kollat lite tv och bara tagit det...

Av Aggi - 16 november 2015 21:56


Fy satan vad blöt jag var idag efter jag kom hem från min fotbollsträning, det regnade konstant under hela träningen. Inte särskilt mysigt haha.   Aja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var jag hemma i nån timme och bara chillade framf...

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards