aggicarlsson

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Aggi - 11 mars 2013 21:15

Hej förlåt för grymt dålig uppdatering men jag har inte haft lust att blogga alls. Aja i lördags var jag o red nellie. Vi gjorde mycke balans-övningar, galopperade utan att hålla i oss osv. Igår (söndag) var jag på hööks med Esther. Jag köpte ett par svarta framskydd och bytte min huva från cob till ponny. Esther köpte magic-brush (stavning?)

som det var 3 st i och då fick jag en :) Aja, det var väl det jag hade o säga. Juste jag precis anmält mig till en träningshopptävling som är nu på söndag, ska ha sandra o hoppa 60 cm. Då ska jag rida med min marinblåa outfit, och mitt pullarträns, marinblått jacson-schabrak, marinblå huva, svarta skydd och så ska jag ha en marinblå tröja på mig, mums vad snyggt det kommer att bli

//Aggi

Av Aggi - 11 mars 2013 20:38

Hej. I fredags så åkte jag, Lova och tilda in till 1d world och då träffade vi mathildas storasyster som jobbar där. Sen när vi hade betalat till henne så frågade hon om vi kunde stanna lvar i typ 5 min och då gjorde vi det, sen sa dom att dom hade 3 priser att dela ut till 3 tjejer som jag vet står längst bort i hörnet, och där stod vi. Så då fick vi gå upp på scenen och jag o Tilda fick varsin pyamas med deras äkta autografer på! Och Lova fick en affisch med deras äkta autografer på. Efter det ringde jag min kompis emelie och hon blev såå himla avundsjuk hahah :D

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards