aggicarlsson

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Aggi - 17 mars 2013 21:19

Idag var det ju träningstävling på Sandra. Jag hade min marinblåa outfit, jacson-schabrak, svarta skydd, svart pullarträns, marinblå huva och så hade jag en marinblå tröja, det va äckligt snyggt. Det gick helt ok. På framridningen fick jag några stopp men sen blev det bättre, men när vi skulle hoppa banan stannade hon 2 gånger på samma hinder men till sist fick jag över henne och resten av banan går bra, hade lite för segt tempo bara. Det var omhopping för alla även om man inte var felfri i grunden. I omhoppningen gick det jättebra, tvekade ingenting o hoppade allt o då var jag nöjd med henne. Men sandra är lite så att andra gången går det alltid bättre än första osv. Sen fick vi varsin rosett och så fick vi rida ärevarv. Det tyckte både hon o jag var kul för hon började bocka och ville galoppera om Isa som red framför oss, hahah sötponny. Försöker att klippa ihop en video med några mobilbilder och videos från idag men det går inte så bra... ni kanske får dom imorrn om jag listar ut hur man ska göra.

//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards