aggicarlsson

Alla inlägg den 21 april 2013

Yes

Av Aggi - 21 april 2013 01:45

Yes, I'll marry you <3

Av Aggi - 21 april 2013 01:44

Idag (eller det blir igår) så var det lördag, det blev lite stressigt för föst hade jag fotbollsmatch kl 10, jag kunde inte vara med på hela för vid halv 11 så skulle min kompis hämta mig så skulle vi åka till stallet. Vi vann matchen med 5-1.
Jag fick rida Tim. Det gick helt ok, har inte ridit honom på nästan två år så. Vi tränade mycket ökningar, stegförlängningar osv. På slutet gick det bra. Det är en dressyrtävling den 5 maj som jag kanske tänkte vara med på, tänkte nog ha sandra eller nellie. Mn nu på senaste tiden har jag ridit sandra väldigt mycket, men jag vet inte. Frågan är om jag ska ta sandra så vet jag inte om jag ska ha sporrar eller inte, för man får ju bara ha spö på framridningen. Men ska rida med sporrar nästa gång tror jag så provar jag på framridningen och ser hur hon känns, men det är ju inte bestämt att jag ska vara med än.
Sen när jag kom hem från stallet så åt jag middag ho min kompis, sen drog hon och min andra kompis till heron city och gick på bio, vi kollade på croddarna eller vad den nu hette. Sen åkte vi hem och jag o min kompis sov över hos min kompis, haha hänger ni med nu? :D
Så snart ska vi nog gå o lägga oss. Imorrn har jag nig tänkt o bara vara hemma o chilla, får se.
Hare gött
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards