aggicarlsson

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Aggi - 22 maj 2013 22:21

Ledsen för dålig uppdatering men har inte orkat blogga, vet inte vad jag ska blogga om heller. Aja i måndags gjorde jag ingenting typ, igår hade jag match, gjorde en målpass o va nära på att göra mål 2 gånger. Idag har jag haft fotbollsträning, sen va jag med mina kompisar till typ 9 och nu så ligger jag i sängen och ska snart sova. Imorrn är det klassfest, har ingen aning om vad jag ska ha på mig men det får jag kolla imorrn. På fredag så ska alla skolpoliser i vår skola åka till Husby badet, vi ska vara dör typ hela dan :D Sen på lördag är det ingen ridning för att det är lokal dressyr, men jag ska dit med Esther och vara funktionär och även tänkt att fota Lalla o Felicia litegrann :) va så länge sen jag fota så det ska bli kul
Sen på söndag så ska alla skolpoliser i Stockholm (eller om det va i hela Sverige) åka till grönan! Ska bli skitkul.
Jag bloggar från mobilen just nu och den har bara 2% kvar så hejdå
/aggi
Bild från hoppträningen i lördags

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards