aggicarlsson

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Aggi - 27 maj 2013 22:00

Iförrgår så va ju jag funktionär och fotade en massa ekipage på tävlingen, det va jättekul. O det fanns många jättefina ponnyer!

Tänkte göra ett inlägg om vad jag ska göra i veckan:

Idag (måndag) så hade mamma konsert med sin kör

Tisdag: Vara med bästaste vännen isabelle

Onsdag: fotbollsträning

Torsdag: ingen aning

Fredag: chilla

Lördag: hoppträning på sandra

Söndag: vet inte, hade tänkt att kanske dra in till hööks och köpa en turkos och rosa huva till mina outfits, den turkosa outfiten hade jag tänkt ha på hopptävlingen

Nu så ska jag kolla lite på tv och sen gå o lägga mig

Juste, ville säga att om nån skulle vilja ha en katt så kan jag bara berätta att spinky är dräktig och att kattungarna borde komma mellan 10-20 juni!

           

ni får nöja er med de här bilderna på mig och sandra i väntan på bilderna från dressyren  

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards