aggicarlsson

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Aggi - 2 juni 2013 23:06

Idag har jag varit och badat 3 gånger! Först efter frukosten sen efter lunch o sen efter middan. Eller efter middan så tog jag, tilda, Mathilda och Lova med oss två uppblåasbara båtar som vi åkte runt på, dom har lagt ut en flotte där jag går och badar så där hade vi "pickninck" med mackor kakor osv. Sen kom ebba o emme och nåra andra o va med, det va iaf grymt kul :D
Nu ska jag gå o lägga mig eftersom det är skola imorn, och nu är det bara 10 dagar kvar tills det är sommarlov! Omg

Av Aggi - 2 juni 2013 00:00

idag var jag i stallet, red sandra. Vi fick hoppa, det gick riktigt bra, fick ett stopp men jag slarvade lite med vägen men annars var jag nöjd, hon var sprallig men ändå kontrollbar, hindrerna låg väl på 50-60 cm

Åkte hem tidigt. Sen åkte jag, mamma och elin in till stan. Först gick vi in på hööks. Jag hittade en jättesnygg marinblå kavaj som jag ska önska mig i födelsedags present. Sen gik vi till gallerian. Kollade efter skolavslutningskläder och jag fick med mig den här klänningen hem, ska ha den på skolavslutningen:D

Girls Zuma Beach DressÄlskar den

sen åkte vi hem och elin åt hos oss sen gick vi ner i källaren och kollade på "mammas pojkar" riktigt rolig fakstiskt :D

Och snart så ska jag sova, men först måste jag ut och leta efter spinky som fortfarande är ute... dumkatt

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards