aggicarlsson

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Aggi - 7 juni 2013 22:15

förlåt för dålig update men det har varit full rulle för mig den här veckan, onsdag hade jag fotbollsträning och sen poolparty hos min kompis med hela fotbollslaget. igår var jag o badade sen åkte jag båt med esther i typ 4-5 h och då badade vi oxå och idag var jag i skolan och hade fotbollscup på stora mossen sen åkte jag, esther och astrid till stallet för astrid skulle rida dim och då var jag o esther med och jobbade lite, putsade sadlar o träns osv. imorrn så ska jag till stallet och rida lektion på sandra, vi ska typ rida ut tror jag. tänkte ha turkost schabrak, turkosa lindor på frambenen och svarta skydd på bakbenen men jag får se om jag hinner eller orkar lina alla ben.

Sen på söndag är det hopptävling, clear round, 50 cm på sandrisen <3

nu ska jag kolla på film och sen gå och lägga mig, så hejdå

/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards