aggicarlsson

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Aggi - 10 juni 2013 18:39

sry för dålig update, men i iaf:

i lördags så var jag i stallet, red ut på sandra, putsade alla grejerna till tävlingen och gjorde henne fin osv

igår (söndag) så var det ju hopptävling, 50 cm clear round. Tänkte egentligen hoppa 60/70 men jag var rädd att jag skulle vägra ut mig så jag hoppade lägre och hoppades att jag kommer runt felfritt.på framridningen kändes hon pigg och jag hoppade alla 3 hinder typ 2 gånger, sen satt matilda upp och red henne lite oxå eftersom hon var sist i klassen och jag först på sandra så fick hon rida henne lite. Sen på banan var hon lite nervig av alla okända hästar o ponnyer en sen slappnade hon av, jag travade mot nästan alla hindrerna eftersom det va så lågt så kunde jag rama in henne bättre och få bättre vägar osv o det gick jättebra, så jag fick med mig en rosett hem :D 

red med min blåa outfit, jacson schabrak, svart pullarträns med silvigt bling, bling pannaband, svarta skydd, marinblå huva och så hade jag en marinblå tröja på mig, bilder kommer sen, blev inte så jättemånga bilder för kameran var helt cp. men lalla fotade mig lite :)

/aggi


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards