aggicarlsson

Alla inlägg under juli 2013

.

Av Aggi - 23 juli 2013 21:18

Förlåt för den kassa uppdateringen men det är ju sommarlov så då ska man inte sitta vid datorn eller? Men nu så ska jag iaf sova i tält med mina fina vennor<3
Va på hööks igår och köpte en blå discogrimma till sandrisen

Av Aggi - 20 juli 2013 22:45

hej. ville bara meddela er att jag har kommit hem nu. Det har varit skitkul, en dag var vi på ett aqua land och sen va vi på legoland osv. Har iaf haft skitkul! bloggar mer imon ;)

/Aggi

Av Aggi - 16 juli 2013 15:51

Hej. Jag är ledsen men ni kommer grymt dålig update för jag är på öland till imorrn, sen så ska jag till dannmark med en annan familj, bla min bästavän elin. Vi ska till legoland abercrombie & fitch som finns i köpenhamn och andra saker, ska försöka hitta en gästbloggare om jag orkar.
/aggi

Av Aggi - 11 juli 2013 23:56

Förlåt för dålig uppdatering men jag har fullt upp, har iaf jättekul. Ni kanske får ett till inlägg nu i veckan
Här har ni två bilder från när vi red ut barbacka idag, och ja, jag rider i converse

Av Aggi - 8 juli 2013 07:45

Hej. Snart så ska jag åka till stallet eftersom det är första dagen på hyrahäst-veckan, omg har längtat fett mycket!

                       lite härliga bilder från i somras då jag hyrde nellie, som jag ska hyra i år oxå :D


Av Aggi - 7 juli 2013 21:45

omg, om bara några timmar så är jag i stallet med com bästa och hyr häst :D

ska bli så sjukt kul! Anna (http://onepics.blogg.se/) ska komma o fota oss oxå. Så det kommer komma massa fina bilder osv. Men ni får räkna med dålig uppdatering eftersom jag är i stallet tills 19.00 typ så jag kommer inte heller ha ork för att blogga, men kanske fixar lite tidinställda inlägg om jag orkar

   

Såhär såg det ut för mig förra året

376 dagar sen

/aggi

Av Aggi - 7 juli 2013 00:45

tänkte göra en ny header då den jag har nu börjar bli lite gammal, om du vill göra det så tveka nt, kommentera isf så skickar jag lite bilder till dig :D

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards