aggicarlsson

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Aggi - 18 augusti 2013 11:38

Hej. Idag så ska jag och emelie överraska min kompis elin som fyller 12 idag. Först så ska vi hem till henne på fika, sen så ska på åka till tele2 arena och kolla när djurgårn spelar mot... nått lag som jag inte kommer ihåg, och jag hoppas att elin inte läser min blogg :D

Aja men nu så måste jag göra iordning mig osv

/Aggi

Av Aggi - 18 augusti 2013 11:32

Hej. Idag så ska jag och emelie överraska min kompis elin som fyller 12 idag. Först så ska vi hem till henne på fika, sen så ska på åka till tele2 arena och kolla när djurgårn spelar mot... nått lag som jag inte kommer ihåg, och jag hoppas att elin inte läser min blogg :D

Aja men nu så måste jag göra iordning mig osv

/Aggi

Av Aggi - 18 augusti 2013 00:45

Hej. Idag så har jag varit i  stallet. Jag och esther har ju bytt ridbrupp till en lite svårare grupp. Vi va lite nervösa men det gick bra. Jag fick rida fanta, som jag inte har ridit på skitlänge, hon är skitfet och lite halvseg men hon är en jättefin ponny att rida, även om hon är typ 24 år gammal elr om de va 23... minns inte. Men hon förstår verkligen vad man vill att hon ska göra, eller asså jag fick henne inte att gå på tygeln men hon ställde och böjde dit jag ville osv, men hon är faktiskt rolig o rida, det ända är att hon är kittlig precis vid manken och det är lite jobbigt men annars är det jättekul att rida henne. sen efter lektionen så pratade vi lite med jejje, och det ska vara en klubbhopppning. Så jejje skulle kanske ha en hopplektion för mig, esther, astrid och amanda, typ nån fredag kväll eller så. Men det ska bli najs :D


Sen efter jag hade varit stallet så åkte jag till skå, vi skulle ha fotbollsturnering, jag hade missat typ två matcher men jag hann vara med i 3, detv gick rätt bra. Vi kom trea i b-slutspel men det blev straffar på sista matchen o då hade vi lite otur. men vi var ändå bäst!

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards