aggicarlsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Aggi - 26 augusti 2013 19:57

Hade sovmorgon till nio idag. Inte så länge men de va helt ok iaf. Nu sitter jag och kollar på teen wolf, så himla bra serie, rekommenderar! Den finns på swefilmer. Jag såg den första delen hemma hos Esther o Astrid i lördags och nu är jag typ på de sjunde avsnittet.

På fredag så ska jag, Esther, Astrid o Amanda ha hoppträning för jejje. Vi ska ha de dom två närmsta fredagarna, för den 8 september så är det en klubbhoppning som vi ska va med på. Alltså nästa söndag. Så då får vi lite privatträning.
Aja nu ska jag fortsätta kolla.
Xoxo aggi

Av Aggi - 25 augusti 2013 22:44

Glömde o skriva i mitt förra inlägg att jag va med lite kompisar o badade sen på kvällen. Här får ni lite bilder från igår o idag.

Amanda fixa mina korta naglar

Av Aggi - 25 augusti 2013 22:38

Hej. Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag bloggar lite sent nu men aja. Igår så var jag i stallet. Sen så åkte jag hem o duschade sen så cyklade jag o Amanda till Esther och Astrid. Vi köpte mat på donken och tog hem det till dom. Sen gick vi o badade vid typ nio. Sen kollade vi på teen wolf, skitbra serie faktiskt. Inte för läskig osv. Sen idag så har jag åkt ut med båten, vi åkte o träffade Esther, Astrid o Amanda som åkte med deras båt. Så badade vi tsm osv.
A men nu måste jag sova
Xoxo aggi

Av Aggi - 23 augusti 2013 14:45

Hej. Snart så ska esther komma och så ska vi gå till parelle och köpa vs. Tänkte köpa pure seduction och sen vänta tills aqua kiss kommer in på nordicfeel igen, annars så tar jag nog coconout passion. Imorrn så ska jag till stallet. Ska rida fanta tror jag, tänkte ha min blåa outfit på henne, tror det blir snyggt på henne, astrid o amanda ska tävla henne på klubbhoppningen och då så ska dom få låna den av mig. A nu måste jag fixa lite saker men bloggar kanske lite ikväll

xoxo aggi

Av Aggi - 22 augusti 2013 22:15

hej, snart så ska jag gå o lägga mig. Ville bara säga att imorrn så ska jag typ inte göra nånting, så om nån vill göra något så är det bara att kika eller kommentera eller nått. Juste, om någon ville så får den jättegärna fota mig o fanta på lördag kl 11-12 har jag ridlektion, just so you know.

xoxo

Av Aggi - 22 augusti 2013 15:30

Hej. Idag har vi varit o simmat, sen så svängde jag o mina kompisar in på parelle nere i alvik. Där dom bla säljer vs body mist för 129. Men esther o astrid har visat mig en app, rabble. Som gör att man kan få 50% rabatt på valfri vara hos dom, idag hade jag inga pengar men ska kanske dit imorrn och köpa. Kupongen funkar bara en gång men jag kanske köper en med kupongen och en utan kupong, dom är inte så jättedyra och dom räcker i typ lit mer än ett år. Men jag kan inte bestämma mig vilka jag ska köpa isf. Dom har love spell, pure seduction, cocnuot passion, vanilla lace, och straberries & champagne. Dom hade sheer love förut men den e slut. Dom som jag helst vill ha är love spell, pure seduction, coconout passion och aqua kiss, fast den finns inte i alvik :/


Men jag ska köpa max 2 till, vilka tycker ni att jag ska ta?

Aja just nu så är ebba hemma hos mig och vi typ gör ingeting, håller på med kattungarna osv

xoxo aggi

Av Aggi - 21 augusti 2013 23:15

Hej. Imorrn så ska jag åka o simma med klassen. Vi ska till erikdalsbadet, ute badet. Det är lite halvtråkigt för det är ju roligast inomhus med alla rutchkanor o sånt, men det är ju en "skolresa" och skolan har inte så mycke pengar just nu, dom har rätt dålig ekonomi. Men vi kommer tillbaka typ halv ett så vi ska bara äta lunch, ha rast sen lektion i en kvart, 13.15-13.30 Så det blir en kort dag. Aja nu måste jag sova

xoxo aggi

 

Saknar cypern


Av Aggi - 20 augusti 2013 22:58

Hej. Idag så var det första skoldan, jag överlevde nätt o jämnt. Vi började 10 och slutade 13. Så det va en kort dag. Det här får bli ett superiet inlägg för jag börjar halv nio imorrn och har satt väckar klockan på 07.00 Aja men jag kom i en helt okej klass. Den verkar rätt bra osv. Men på torsdag så aka vi åka o simma med klassen, tycker inte att det är super kul men men. Imorrn så har jg fotbollsträning, på fredag så ska jag typ inte göra nånting. På lördag ska jag till stallet och på söndag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Aja jag måste typ sova nu
Xoxo aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards