aggicarlsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Aggi - 12 augusti 2013 17:04

Heej, jag fick precis reda på att Aggi åker från Cypern på fredag morgon, yeay! :D
Men idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, jag har kollat på några filmer med min syster. Imorgon ska jag och Astrid till stan med mamma :)

Xoxo Esther

Av Aggi - 11 augusti 2013 15:47

Heej, förlåt för att jag nt har bloggat på jätte länge:( Men idag har jag varit på stan och köpt tränings kläder och målat naglarna :) imorgon vet jag nt riktigt vad jag ska gör :)

Kort inlägg igen :/

Xoxo Esther

Av Aggi - 9 augusti 2013 13:45

Hallloj som ni säkert vet så åkte Aggi till Cypern idag och jag har lovat att gäst blogga :) Ni får jätte gärna läsa min blogg estherpersson.bloggplatsen.se ;) jag kanske nt kommer blogga varje dag på Aggis blogg men jag ska försöka :) De här blev ett kort inlägg men aja..

Xoxo Esther

Av Aggi - 8 augusti 2013 21:08

Hej. Imorrn halv 4 på morgonen så drar jag o min familj till cypern. Ska dit med min kompis alicia. Hennes familj har redan kommit dit så vi kommer några dagar senare.

Aja måste typ sova nu så jag hinner sova nåra timmar iaf.

Esther (estherpersson.bloggplatsen.se) ska gästblogga medans jag är borta ;)
/aggi

Av Aggi - 8 augusti 2013 20:59

Blåa senskydd strl ponny, passar c, d ponny och liten storhäst. Stora på sandra, b-ponny. från hööks, equigard. 149 kr i butik

Mitt startbud: 90kr

Tryck på länken så kommer ni till min bloppis på instagram

cuZ_zLPbHr

Av Aggi - 7 augusti 2013 22:54

Hej. Idag så var jag i stallet med esther, astrid o amanda. Astrid o amanda  red labolina (den nya ponnyn) ungefär 20 min var det såg jättebra ut. Jag provade min discogrimma på sandra, den va liite stor men den funkar, hellre för stor än för liten så att den inte sitter o skaver. Imorrn så ska jag typ bada och packa, för vi ska till cypern på fredag, planet går 05.40 så vi måste åka från oss typ mellan 03.30 och 04.00 Aa men nu måste jag iaf sova så godnatt

xoxo aggi

Av Aggi - 7 augusti 2013 00:34

Hej. Imorrn så ska jag, Esther, Astrid o Amanda åka t stallet. Vi ska mötas 08.45, fml. Kommer typ somna på bussen :/
Idag var jag ju på min kompis landställe, det va fett kul vi badade åkte båt osv. För några dagar sen så såg jag pitch perfect, riktigt bra faktiskt. Rekommenderar. Det är typ som high school musical fast 10 ggr bättre. Dom jag covers och dom använder inga instrument så dom gör allt med deras munnar. Men deras covers är skitbra!

Måste sova nu
Xoxo aggi

Av Aggi - 6 augusti 2013 00:15

Yes. Djurgårn vann med 2-1. Imorrn så drar jag till min kompis landställe i nynäshamn över dagen. Aa det va typ bara det jag ville säga. men jag måste typ sova nu

xoxo aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards