aggicarlsson

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Aggi - 22 september 2013 21:55

Hej. Idag så har jag varit i bromma blocks, skulle köpa gympa dojjor men hitta tyvärr inga. Men jag kom iaf hem med ett par sporremmar från xxl och 3 par vita "låga" strumpor från nike. Sen så åt vi lunch där, jag åt thai, så jävla gott. Sen så cyklade jag och esther till lillsjön och cyklade två varv runt och sprang ett varv. Sen så körde vi lite intervaller oxå, upp o ner för en brant backe några gånger, plankan osv.

Sen så åkte jag o min kompis till tele2 arena för att kolla på dif-åtvidaberg. Djurgårn vann med 2-0 dom va fett bra. Och nu så har jag pluggat lite, bla annat svenska o spanska. Har spanska förhör på tisdag :/

A men nu så måste jag snart gå o lägga mig

xoxo aggi

             


         

fan vad jag saknar sommaren :(








Av Aggi - 22 september 2013 10:52

Hej. Igår så var hag på fest hemma hos ebba min kompis som hade fyllt år. Och det va typ den roligaste kvällen jag har haft på länge. Vi hade iaf skitkul.


Idag så ska jag och min kära familj åka till bromma blocks, jag ska leta efter ett par nya spring/gympa skor då mina har blivit för små. Sen så ska jag o esther kanske gå ut och springa om det inte blir för dåligt väder. Sen vid halv 5 så ska jag och elin åka till tele2 och kolla på DIF-åtvidaberg ska bli fett kuuul

hare bra

xoxo aggi

i      

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards