aggicarlsson

Alla inlägg under september 2013

Av Aggi - 16 september 2013 22:45

Hej. Idag så har jag varit i skolan, sen så har jag kollat på teenwolf och typ chillat. Imorrn så ska jag och Esther in till stan efter skolan för igår när vi va på bion så kollade vi oxå i lite affärer och vi hittade en sketasnygg tröja som vi ska köpa, köpte den inte igår för vi hade inga pengar. Btw filmen va skitbra. Sen på onsdag så he jag fotbolls träning och på torsdag o fredag så ska jag nog inte göra nånting. På lördag så ska jag till stallet och på söndag ska jag inte heller göra nånting. Så om nån vill göra nått så kan jag på torsdag, fredag och söndag. A men nu så måste jag sova
Xoxo aggi

bio

Av Aggi - 15 september 2013 11:18

Hej. Idag så ska jag o esther gå på bio, vi ska se monsters iniversity. Sen så ska i äta lite halvsen luch typ på donken eller nått sen ikväll så ska jag träffa lite kompisar och bara hänga typ.

Btw så har jag ju anmält mig till dressyrtävlingen den 6 okt, måste fixa fotografer osv. Ska tävla sandra, esther ska tävla balder. Jag tycker att det va ett jättebra val för henne, tycker hon rider honom jättebra.

         

Lite bilder som jag har tagit, bla dom tre sista är på lalla o felle, lallas blogg: (http://lallas.blogg.se)     



Av Aggi - 14 september 2013 23:31

Hej. Idag var det lördag och jag har varit i stallet. Red niwka för första gången. De va skitkuuul. Hon är jätterolig o rida, hon e väldigt lik en ponny fast större. Fast inte lika envis men när jag skulle kräva nånting av henne t.ex när vi skulle göra skänkelvikningar eller nått så blev hon jätte envis. Men jag är väldigt nöjd. Btw har oxå anmält mig till en dressyrtävling, ska ha Sandra och tävla lätt C:1 Esther ska oxå va med, tror hon Skulle rida balder. Är iaf fett taggad. Sen så var jag på middag hos min kompis som fyllde år och vi åt middag, öppnade presenter, you name it. Sen imorrn så ska jag och Esther gå på bio, vi tänkte se monsters univercity
Ska iaf sova nu
Xoxo aggi

#hilmerakahille

Av Aggi - 13 september 2013 23:57

Hej. Ska typ sova snart men bloggar lite om morgondagen. Esther, Astrid o Amanda kommer och hämtar mig imorrn och så drar vi till stallet. Jag ska rida niwka, är fett nervös. Har inte ridit henne förut eller jag har skrittat o travat barbacka på henne för typ 3 år sen, men det ska ändå bli kul. Sen så ska jag på middag hos min kompis som fyller år. Juste snart kommer sossen av lite kläder, hästgrejer mm.
Xoxo aggi

Av Aggi - 13 september 2013 23:52
Av Aggi - 11 september 2013 21:58

hiss:

apsnygga ridstövlar

dissen kommer en annan dag

xoxo aggi







Av Aggi - 11 september 2013 21:12

hej. Idag så har jag varit o i skolan sen ahde jag fotbolls träning och så har jag typ åkt skateboard osv. Imorrn så ska jag typ inte göra nånting så om nån vill göra nått så kan vi träffas nånstans, de e bara i kika mig elr nått.

på fredag så ska jag nog inte heller göra något o på lördag stallet sen söndag vet jag inte. Men jag tänkte göra en hiss o diss sen kanske

xoxo aggi

Av Aggi - 10 september 2013 23:15

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards