aggicarlsson

Alla inlägg under september 2013

Av Aggi - 9 september 2013 22:59

Hej. Tänkte att ni kunde få lite kort info om min vecka. Idag har jag varit i skolan, sen åkte jag o Tilda och köpte oss varsin ny skateboard, roligt roligt. Imorrn så ska jag väl typ va i skolan sen tänkte jag o Tilda åka bräda. På onsdag så ska jag på fotbollsträning efter skolan. Torsdag har jag inget planerat, inte fredag heller. På lördag så ska jag till stallet. Vi fick välja hästar i lördags och jejje tyckte att jag skulle rida niwka, är lite nervös. Har typ bara travat lite på henne för nått år sen så jag har i princip inte ridit henne. Och hon e storhäst, inte så stor men det är inte Sandra direkt. Sen på söndag så ska jag nog inte heller göra nånting.
Xoxo aggi

Av Aggi - 9 september 2013 22:53

Plugga plugga

Av Aggi - 8 september 2013 22:32

Hej. Mamma kom på att det va skolfoto imorrn så jag har typ spenderat hela kvällen på att välja kläder :D känns bra. Men jag tänkte bara säga att filmen från tävlingen kommer kanske imorrn eller nån dag.
Xoxo aggi

Av Aggi - 8 september 2013 22:29

Hej. Idag var det tävling. Som ni såg i mitt förra inlägg så åkte vi hem med en mycket nöjd aggi och en rosett :D tyckte det gick jättebra. På framridningen så kändes hon först lite slö men sen så piggnade hon till rätt mycket och bjöd jättemycket mot hindrena. Sen på banan så valde jag att trava mot första hindret eftersom det är så lågt så blir det enklare i trav så ramar man in henne bättre osv men så jag travade mot första hindret, när jag ska hoppa andra hindret så bjuder hon rätt mycket så det blir typ trav-galopp men hon hoppa iaf men jag tog nästan alla hindren i trav och så landade hon i galopp några gånger och galoppera några språng och sen bröt hon av till trav och då lät jag henne trava. Men jag är iaf super nöjd. Här kommer lite bilder

Framridningen, när hon e på bra humör då hoppar hon jättebra

Av Aggi - 8 september 2013 12:00

dutkig pålle<3  


Av Aggi - 7 september 2013 23:36

Hej. Imorrn så är det hopptävling för mig. Ska hoppa Sandra 50 cm clear round, tänkte hoppa 60 men jejje tyckte det va bättre om jag hoppar 50 en gång till och sen provar kanske nästa gång o hoppa 60. Men jag är ändå skitnervös. Men lite småtaggad är jag. Aja nu måste jag sova om det nu går
Xoxo aggi

.

Av Aggi - 6 september 2013 22:44

             

Hon kommer ändå alltid vara bäst på alla sätt.


Av Aggi - 6 september 2013 09:50

Hej. Just nu är jag i skolan. Sen direkt efter skolan så ska jag åka till Brommaplan och möta Esther och köpa middag till oss. Sen så kommer Astrid o Amanda och så vi åka till stallet och ha hoppträning.
Har lektion om 1 min så möte gå nu
Hare gött
Xoxo aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards