aggicarlsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Aggi - 25 oktober 2013 20:58

Har kllat in lite saker som jag skulle vilja ha, hittade allt på höks och det är ju inte så jättedyrt där så det är ju bra :D

dom här apsnygga ridbyxorna

 

skitsnygg fleece

 

 

snygga ridstrumpor

 

typ världens snyggaste ridstövlar

 



 

 

skitsnygga skydd från lami-cell

 

drömstränset typ, shit sandra skulle va såå fin i det! Någon som vet att om det är stort/litet i storleken, för sandra har typ stor ponny storlek och liten cob så a men kanse ska ta ett i ponny vi får se

 

xoxo aggi

 

 

 

Av Aggi - 25 oktober 2013 20:51

Dagen spenderades med kompisar  och vi typ hypade sönder för att det är höstlov! så jävla glad!!

Imorrn så drar jag o amanda till stallet. Esther och astrid är bortresta så jag ska gästblogga på esthers blogg, läs den gärna! http://estherpersson.bloggplatsen.se/ 

blir nog dressyr lektion på pinja tror jag.

På lovet så ska jag typ inte göra något allas, eller som jag sa så ska jag åka och fota anna och samba nån dag.

Kommer snart ett inlägg om saker som jag skulle vilja ha.

xoxo aggi  

Av Aggi - 25 oktober 2013 14:30

NU ÄR DET HÖSTLOOV! #hypetyp

   

Av Aggi - 25 oktober 2013 14:10

Sitter och väntar utanför skolsköterskan. Ska på hälsokontroll och just nu så är issa där inne. Är skitnervös. Gillar inte skolsköterskan :/

Av Aggi - 24 oktober 2013 22:36

Är helt kär i den här låten. Så sjukt bra

Av Aggi - 24 oktober 2013 22:35

Hej.
Om bara några timmar så är det höstlov! Woopwoop
Jag ska typ inte göra nånting, bara va hemma och chilla. Nån dag så ska jag åka och fota Anna och samba. Ska bli kul. Har inte fotat på länge så a. Måste sova nu
Xoxo aggi

Av Aggi - 24 oktober 2013 16:30

Hej. Undrar bara om någon vet vad den här låten heter?

Måste veta, så om ni vet, kommentera!

Den första och den som börjar vid 0:32

xoxo aggi

Av Aggi - 23 oktober 2013 21:51

Hej. Idag så var jag i skolan som vanligt. Vi hade so prov och det gick sådär. Hade helt glömt bort vilka nerbrytande krafter eller vad för skit det va så jag typ satt och klura på den frågan i tio min som man INTE skulle göra. Men vi hade 80 min på oss, jag blev klar på kanske 50-60 

Men jag är inte säker på att det gick jättebra men skit i det. Kanske är på en e-d nivå elr nått jag venne.

Sen så var jag med lite kompisar och vi hade typ skitkul, vi busplingade och va lite krim :D

Imorrn så är det torsdag, sen är det fredag och det betyder HÖSTLOV! Ska bli så jävla skönt.

här får ni lite blandade bilder från dom 2 senaste veckorna 

   världens snyggaste skal

    #serutsomenblondieee  

 

  #springa #hurtigtjej


       


xoxo aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards