aggicarlsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Aggi - 7 oktober 2013 07:45

Har varit inne på hööks hemsida och kikat in lite snygga träns som jag inte skulle säga nej till.

479 kr


 499 kr



 579 kr

          


 479 kr



 569 kr

 

Vilket tycker ni är snyggast?

 

xoxo aggi



Av Aggi - 6 oktober 2013 19:04

hej. idag så var det som sagt dressyrtävling på sandra, lätt c:1

På framridningen så kändes hon lite seg, anna var där och hon hjälpte mig lite. Gjorde lite övergångar typ skritt-halt-trav-halt-trav-skritt-galopp-skritt-halt osv

Sen gick de mycket bättre. Precis innan vi skulle in i ridhuset så bajsade hon och de va bra så att hon inte gjorde de inne på banan.

På banan så kändes hon piggare, men hon lyssnade jättebra osv.

Jag tror amanda o anna fotade så ni kommer nog få en massa bilder snart :)

här får ni en bild iaf.

 

Av Aggi - 5 oktober 2013 23:10

Hej. Idag var jag i stallet. Hade dressyrlektion på Sandra. Tyckte det gick bra, det kändes som att allt satt som det ska, men jag hade en bra känsla typ. Vi tränade på lite saker som kommer på dressyrtävlingen imorrn. Är ganska taggad, men skitnervös. Får hoppas att det går bra. Jag fick typ 56.7 % förra gången så jag vill få lite högre än det.
A måste sova nu, ska åka jätte tidigt imorgon bitti :/
Xoxo aggi

Av Aggi - 4 oktober 2013 23:42

Jag vet inte om jag ska ha min blåa outfit på dressyrtävlingen som är schabrak o pannband eller om jag lånar ett vitt schabrak från stallet med mitt silvriga pannband. Vad tycker ni?
Xoxo aggi

Förra dressyrtävlingen

Hade ingen annan bild med den blåa outfiten så här har ni en på Astrid o pinja istället.

Av Aggi - 4 oktober 2013 23:39

Hej. Idag så har jag varit i skolan, sen va jag med lite kompisar osv. Imorrn så ska jag till stallet. Tror jag ska rida Sandra. Eller a jag hoppas det. Vi ska fixa inför dressyrtävlingen som är på söndag, putsa träns osv. Men a på söndag som sagt så är det dressyrtävling. Ska tävla Sandra Lätt C:1
Xoxo

Såhär fin va Sandra på förra dressyrtävlingen.

Av Aggi - 3 oktober 2013 23:20

Vila i frid finaste vännen<3

Av Aggi - 2 oktober 2013 18:14

Åh jag vill ha det här fleece setet med täcke, grimma o grimskaft, skit snyggt!





Finns i storlekarna 115-165 tänkte ta de i 125, täcket blir nog lite stort på sandra men jag kan inte rida henne så mycet mer snart så då kanske jag ska anpassa det till pinja som jag tänker tävla efter sandra så jag inte bara kan använda de ntt år utan oxå den tiden jag rider d-ponny. Ska nog köpa de, det är på rea 199kr istället för 299 så a

xoxo aggi

Av Aggi - 1 oktober 2013 21:45

Hej. Idag så har jag varit hemma hos min kompis. Vi typ bara låg o soffan och degade framför scrubs och family guy. Sen så har jag pluggat skitmycke matte och spanska. Imorrn så ska våran klass springa runt lillsjön på morgonen. Sen så ska jag ha fotbollsträning och sen så ska jag plugga lite so o spanska.

xoxo aggi

        

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards