aggicarlsson

Alla inlägg under november 2013

Av Aggi - 7 november 2013 19:52

Hej.

Hade tråkigt idag när jag va hemma o är sjuk så gjorde jag en enkel header. Blev ganska nöjd, vad tycker ni om den?  Tog tillbaka det turkosa igen :D Det blir lite mer i min smak liksom :D


Imorrn så är jag förhoppningsvis frisk och kan gå till skolan och kan sen på kvällen vara med lite kompisar som jag hade planerat igår. På lördag så drar jag till stallet. Ska rida Balder. Hoppning/markarbete står på schemat. Ska bli fett kul, balder är skit duktig i hoppningen, eller iaf om man får bra fart på honom annars så hoppar han jättestora språng haha. Men är fett taggad!


Ska ta och vila lite nu så jag blir frisk till imorrn:)

xoxo aggi    

Balder, sötponni <3

Av Aggi - 7 november 2013 11:51

Hej.

Ligger just nu i soffan och kollar på tv med spinky. Vaknade imorse av att jag hade skitont i halsen och huvet och så hostar fett mycket :( Så jag är alltså hemma från skolan. Tror inte jag misar så jättemycket för vi har först no, sen dubbel svenska lektoin och sen hemkunskap och på hemkunskapen så är jag o min grupp typ klar så a. Min kompis skulle komma sen med lite böcker som jag skulle jobba i osv. 

Ska försöka fixa lite lunch snart, ciaoo

xoxo aggi  

Av Aggi - 6 november 2013 20:35

Hej. 

Kom hem från stallet för kanske en halvtimme sen.

Jag följde ju med linnea och jag fick rida! *happy face*

Fick rida Pinja. Red ju henne i lördags så det va kul att rida henne igen, hon är inte en sån häst som gör allt av sig själv, man kan inte sitta och åka. Vi fick göra en handy horse bana. Det gick ganska bra, förutom när vi skulle rida slalom haha. Det var anpassat för b-ponnyerna, för det va ca 5 b-ponnyer, 1 c-pnny och jag på pinja som är en d-ponny, så det va lite trångt men jag kom runt iaf, men fick göra det i nån slags skritt/trav haha.


Idag fick vi tillbaka våra so prov och där stod det vilket betyg man var på.

Det var ingen i sexan som hade fått ett A, några hade fått B, några C och resten D och E. Jag fick ett starkt E, alltså nära D. Men min lärare sa att jag var supernära ett D och det var ju helt ok. Hade inte pluggat jättemycket så a. 


Imorrn så ska jag gå i skolan som vanligt. Sen ska jag nog bara vara hemma och chilla. Har blivit förkyld och har skitont i halsen typ men tyvärr så kan jag fortfarande gå i skolan :|


Ska duscha u så ciaoo

xoxo aggi

   


Av Aggi - 6 november 2013 09:45

Hej. Skulle någon vilja göra en ny header/design till mig? Tycker min är lite tråkig så om någon vill och har lust så kan den gärna kommentera smsa elr nått så får du lite bilder osv


xoxo aggi


           

Av Aggi - 5 november 2013 22:03

hej.

Idag så har jag varit i skolan som vanligt osv. Hade spanska förhör både muntligt inför hela klassen och skriftilgt. Det gick ganska bra.

Imorrn så ska jag följa med min kompis till stallet efter skolan. Om det finns nån ponny ledig så kanske jag oxå får rida men vi får se. Ska prata lite med jejje oxå.

Måste sova nu men ni får mer uppdatering imorrn :)

xoxo aggi

   

.

Av Aggi - 4 november 2013 18:25

Älskade ponny. Hade du bara varit lite större. 

                                           

Av Aggi - 3 november 2013 19:32

Hej

Idag så har jag haft en ganska chill dag. Vaknade vid 11 och åt frukost. Sen satt jag framför datan nån timme. Sen pt jag lunch och efter det så gick jag o mötte issa o jessica och vi gick o mötte emanuel o hans brorsa william. Vi kollade på Djurgårn-östra. Det blev 1-1 

Sen så har jag inte gjort nånting, ätit middag o chillat typ.


Imorrn så börjar skolan igen :/

Vad hände med lovet? det har gått så sjukt snabbt. Fast nu är det november och det är inte så jättelång tid tills det är jullov! 


 

Åh vad jag älskar den här bilden, så sant!

xoxo aggi

Av Aggi - 2 november 2013 23:37

                     

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards