aggicarlsson

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Aggi - 7 december 2013 16:36

Fick rida bästa ponnyn idag!

Åh det va kul! Har verkligen saknat att rida henne. Hade inte ridit henne sen dressyrtävlingen som var typ i oktober men det gick asbra faktiskt. Red barbacka och de va skitkuul! Hon va så fiin vissa stunder, i skritten o traven så trampade under sig med bakbenen och några stunder gick hon på tygeln. Men galoppen tyckte vi båda var det roligaste av allt. Jejje var oxå nöjd och tyckte att jag skulle kämpa ännu mer så att hon går i form nästan hela tiden så det blir att öva till nästa gång. Är sjukt taggad till nästa gång, då jävlar. Märkte att hon faktiskt var enklare att rida barbacka på eller, det tycker jag iaf. Så jag tror jag rider barbacka nästa gång oxå. Då ska vi vara fina. Ska ha marinblåa lindor, mitt egna träns och så har jag en marinblå tröja och så ska jag kirra nån fotograf så får ni en massa snygga bilder.


 

Lite halvcharmig bild jag tog på mig och ponnyn idag haha

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards