aggicarlsson

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Aggi - 8 december 2013 21:11

Dagens spenderades med en massa härliga kompisar. Min familj och jag hade "glögg-bjudning" för en massa kompisar. Bland mina kompisar eller barnen som kom så var det bla två av mina bästa vänner. Tycker det är så bra när föräldrarna och barnen är bra kompisar. Tex dom två som kom idag, alicia och frida. Våra föräldrar är jättebra kompisar. Tyvärr så träffas vi inte så ofta. Eller jag träffar frida varje träning eftersom vi går i samma fotbollslag men jag o alicia ses inte så ofta. Jag åkte med henne till cypern och fyfan vad kul vi hade!

Sen finns det oxå en massa av pappas kompisar som jag har känt sen jag föddes typ haha. Dom är ju roliga osv. Jag, Alicia o Frida är ju djurgårdare som dom flesta av pappas kompisar är. Men det finns oxå några som är gnagare och bajare tyvärr, så vi brukar retas lite med dom på skoj typ haha. Men vi hade en ganska najs dag iaf.


Imorrn är det måndag. Orkar seriöst inte! Fast nu är det bara två veckor kvar tills det är jullov! Men innan det så ska jag oxå få mina betyg, får se hur det går med dom..

Ska bli skönt och veta sen att man har klarat av halva sexan. Sen efter sommarn börjar man på högstadiet i sjuan...

Aja men imorrn så börjar jag 09.20 och slutar vid kvart över 3 tror jag, vilket betyder att jag har sovmorgon och inte så lång dag, woop woop. Tycker det är bra med sovmorgon på måndagar, precis efter helgen så är det bra liksom. 


Ska kolla på tv elr nått nu

/aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards