aggicarlsson

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Aggi - 12 december 2013 21:40

Hej. 

Ville bara berätta att jag har varit inne i stan idag med elin. Köpte lite julklappar till alla i familjen så jag har det gjort. Var inne på zara och hittade en skitnsygg jacka som mamma eller papa ska köpa imorrn för jag hade inga pengar idag så a. 

Jag ska gå ner och hämta mitt lucia linne som har blivit tvättat efter allt stearin som rann när jag var lucia haha.

Imorrn så ska jag vara lucia en gång till på ett tåg. Det betyder oxå att jag ska vara i skolan 07.00 så jag och några tjejer från min klass ska mötas tjugo i sju och gå till skolan tillsammans. Så jag måste verkligen gå o lägga mig direkt efter jag har varit i tvättstugan och packat klart. Imorrn så ska jag oxå gåpå hockeymatch, är skittaggad!! Mer update kommer imorrn :)

xoxo aggi

   

Lite charmiga bilder på mig och spinky från i vintras typ, alltså ungefär ett år sen. Hon är bra fin min tjockis :D

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards