aggicarlsson

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Aggi - 15 december 2013 22:56

Fotade lite i stallet igår så jag tänkte lägga upp bilderna nu :)
Jag har flera men jag har inte orkat redigera alla så ni för nöja er med dom här
/aggi

Av Aggi - 15 december 2013 13:45

Tänkte lägga upp lite saker som jag önskar mig i julklapp.


DYNAMIC D STYLE SCHABRAK GRANIT/LIME SCHOCKEMÖHLEDYNAMIC D STYLE SCHABRAK GRANIT/PINK SCHOCKEMÖHLEDYNAMIC D STYLE SCHABRAK WHITE SCHOCKEMÖHLEDYNAMIC D STYLE SCHABRAK LIME SCHOCKEMÖHLE

Schockemöhle schabrak, så äckligt snygga. Finna på cheval ridsport för 529 kr, inte så jättefarligt, det är ju trots allt från schockemöhle. Vet inte vilken färg men det vita skulle vara skitsnyggt på dressyrtävling och det gröna i hoppning och det gråa till lite vad som helst mums haha.

Dynamic allroundschabrak från Schockemöhles OceankollektionDynamic allroundschabrak från Schockemöhles OceankollektionDynamic allroundschabrak från Schockemöhles OceankollektionDynamic allroundschabrak från Schockemöhles Oceankollektion Schockemöhles andra collection, sjukt snygga schabrak! 499 kr på cheval.




Flughuva från sommarkollektionen Ocean – SchockemöhleFlughuva från sommarkollektionen Ocean – SchockemöhleFlughuva från sommarkollektionen Ocean – SchockemöhleFlughuva från sommarkollektionen Ocean – SchockemöhleFlughuva från sommarkollektionen Ocean – Schockemöhle Huva från schockemhöle som matchar scahbraken, 269 kr på cheval


 FAVOURITAS SCHABRAK NAVY HV POLOFAVOURITAS SCHABRAK ORIENT BLUE HV POLO

FAVOURITAS SCHABRAK SCARLET HV POLOFAVOURITAS SCHABRAK BROWN HV POLOFAVOURITAS SCHABRAK FLAME HV POLOFAVOURITAS SCHABRAK BLACK HV POLO

HV polo favouritas schabrak. APSNYGGA! 399 kr på charlies



Känner att jag bara har önskat mig schabrak hitills haha. Men man kan aldrig få nog av schabrak tycker jag.


ALLISON RIDBYXA JUNIOR HELSKODD VIT MHVita ridbyxor då mina är för små. strl 150, 399 kr på charlies.nu


BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW  boots till min turkosa outfit, strl small 349 kr från charlies


BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW Boots till min blåa oufit, strl medium eftersom hela oufiten är i full. 349 kr från charlies


BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW Boots till min rosa oufit, strl small för outfiten är i ponny. 349 kr från charlies


SWAROWSKI PANNBAND SILVER MED SVART LÄDERpannband swarowski strl cob/full 399 kr från charlies


ACRI SCHABRAK VIT/GULD KINGSLANDvitt kingsland schabrak, 699 kr från charlies.nu


BENSKYDD PRO SETBruna skydd strl ponny från MyOne.se


 Fleecejacka 379 kr från hööks. Vet inte vilken färg hahah, strl xs eller 146-152


Tävlingstopp från hööks, 279. Färg spelar ingen roll strl xxs


ridstövlar från höks, 1599 kr. strl 37


svarta ridstövlar från hööks, 1599kr. Den lite lägre modellen eftersom dom är gjorda för vuxna och jag har ju inte så långa ben men a ni fattar, strl 37


Mörkbruna stövlar från hööks, strl 37 1659 kr från hööks.


 Sweatshirt jacka HV Polo strl xs, färg spelar ingen roll. 439 kr från hööks.


 schabrak HV Polo 449 kr från hööks.


Matchande huvor till schabraken, 189 kr från hööks.


Benskydd som matchar schabraken o huvorna. Strl ponny, vill helst ha schabraket, huvan o skydden i brunt så bruna strl ponny.

 Skitcoolt pannband med döskallar, 299 kr från hööks. Strl cob/fullPannband strl cob 129 kr från hööks




Vit hoodie från hollister, strl xs/s

Blå hoodie från hollister, strl xs/s

Hollister jeans, strl 23/24.

abercrombie & fitch jeans.

Pike grand prix collection, färg spelar ingen roll. Strl xs 299 kr från gina tricot.

hoodie grand prix collection  499 kr från gina tricot, strl xs.

 Nimbus hoodie 499 kr, strl xs från gina.

Ninja hood 499 kr från gina, strl xs.


Jag har ännu mer saker haha men här va lite saker iaf :D

xoxo aggi

Av Aggi - 15 december 2013 12:16

Hej. Sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid riktigt. 

I fredags så var jag somsagt på hockey match med en massa kompisar. Dif vann och vi hade skitkul, vi blev filmade så alla kunde se oss och t.o.m på tv! Aspinsamt :D

Igår var jag i stallet o red sandra. Gick ganska bra. Vi tränade mycket skänkelvikningar och det gick helt ok men sandra är skitjobbig för hon skjuter in rumpan och går skänkelvikning med frambenen och då blir det mest som  en sväng så då fick jag banka till ordentligt med skänkeln så hon skulle lyssna. Red barbacka igen och hade marinblåa lindor, marinblå huva, pullarträns och en marinblå tröja. På slutet lossnade hon lite och var riktigt fin och gick i form. Sen tog vi ut balder och fotade några fina vinterbilder, det började ju snöa igår! Inte så mycket men lite iaf


Idag har jag haft fotbollsträning och det gick bra, är skittrött nu haha. 

A men nu ska jag springa till affären och köpa nudlar till mig o pappa för vi är hemma själva och orkar inte göra nån mat höhöhö.

/aggi


 Ida och Prince

    Lalla och Felicia

  Saga o Bonnie

Lite bilder jag har tagit från en dressyrtävling som va i maj tror jag


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards