aggicarlsson

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Aggi - 18 december 2013 22:00

Åh herregud vad jag är lyckad! Jag glömde mina hemycklar igår så jag var hemma hos lova ändå tills mina föräldrar kom hem. Sen idag så skulle jag o lova åka in till stan och jag skulle hem o hämta pengar o sånt för jag skulle möta lova senare eftersom vi nt sluta samtidigt. Och så upptäcker jag att jag glömde nycklarna idag oxå! Lyckat jag vet. Så jag ringde mamma och hon åkte ända från kista till bromma för att lämna nycklarna till mig, snacka om att jag hade tur. Och stackars spinky, hon hade varit ute hela dan så jag satt utanför dörren med henne i mitt knä för att värma hennes iskalla små tassar :(  Men tillslut så åkte vi in till stan, och jag köpte häst sakerna, fast tränset var slut så jag köpte ridbyxor som jag verkligen behövde, blåa sporrar, blå repgrimma och turkosa senskydd.


Ridbyxorna var på rea o kostade 399 istället för 699 tror jag. Dom är skitsnygga och assköna!


Repgrimman, skitbillig och snygg, 49 kr. Strl cob, tyckte ponny såg gansk liten ut + man kan ju "spänna" in den hur mycket man vill om den är lite stor.


Sporrarna, sjukt snygga, 149 kr.


Hittade ingen bild på dom turkosa men dom ser ut precis såhär fast turkosa. Har ett par andra som är marinblåa i strl ponny men dom är jättestora i storlekarna och passade t.o.m amigo som är en liten storhäst! Så jag köpte dom i shetland istället så dom passar på sandrisen, 149 kr. Dom ska matchas till det turkosa schabraket och min turkos tröja. Tänkte kanske ha det på nästa hopptävling, mums vad snyggt!

A men det var allt jag köpte, blev riktigt nöjd med allt. 

Måste gå o lägga mig nu.

xoxo aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards