aggicarlsson

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Aggi - 28 december 2013 11:55

1. Spinky min katt är sjuuukt stor och tjock.T.o.m veterinären säger att hon är överviktig :D

2. Jag är helt besatt av victorias secret body mists, parfymer osv hahah. Älskar dom!

3. Jag har ca 5-7 olika grimmor, och ungefär 2-3 st har jag knappt använt ;)

4. Jag brukar lyssan på Djurgårns band coca carola till vardags, asså som helt vanliga låtar. Tex på lektionerna så lyssnar jag på dom hahah. Coca Carola – Adrenalin  Perra P och Gurra G – Sjung Djurgården  Coca Carola – Stockholms Stolthet Coca Carola – Vi Är Djurgår´n Sektion B – Vi Snodde Samban  Coca Carola – Vi älskar er  Finns bla annat på you tube och spotify om man söker på dif låtar eller coca carola som är deras egna band. 

5. Jag ska på one directions konsert i juni!

6. Jag tycker inte om glass så jättemycket, eller iaf inte vanilj. Choklad är godast

7. Jag har haft 5 jul kalendrar iår. Det var rea på ica så jag köpte typ 5 stycken extra för min brorsa hade ätit upp hela min andra :/

8. Fanta och Manilla på ridskolan avlivades i måndags :( Egentligen så skulle jag ridit manilla efter jullovet men nu blir det inte så.

9. Jag vet inte hur jag ska göra med tävlingssäsongen 2014. Jag vet att jag ska tävla sandra i dressyr, Mathilda ska hjälpa mig med en massa tips då hon tävlade sandra är hon var i min ålder. Så jag ska försöka få några bra placeringar i dressyren. 

10. Jag har inte bestämt om jag ska tävla sandra i hoppning 2014. Har hoppat 50 cm clear round och kommit runt felfritt men jag vill utvecklas och hoppa högre, tex 60. Men sandra har så dåligt självförtroende  och tror verkligen inte på sig själv på tävling. Medans på hoppträning så har jag hoppat som högst 80 cm med henne. Hade bara ett enda stopp på den träningen, allt satt som det skulle och katarina min "vikarie ridlärare" var jätteöjd och tyckte att jag red sandra jättebra och att det såg ut som att sandra trivdes med mig på ryggen. Snacka om jag blev glad :D

       

Bilden från hoppträningen för katarina, hindret ser pyttelitet ut men jag och esther gick o kollade och då låg det runt 77-80 cm typ.

/Aggi

  


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards