aggicarlsson

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Aggi - 2 januari 2014 09:06

Okej lite update då.
Igår så var jag i princip bara hemma o chillade. Idag så ska jag, Esther o Astrid till Astrids medryttarponny pickan. Hon ska rida o vi ska hjälpa till med o mocka osv. Ska gå om typ 10 min o möta dom. Imorrn är det fredag, har inget planerat. På lördag ska jag till stallet. Vet inte vem jag ska rida. Sen efter det så ska jag sova hos Esther. För min kära familj ska till ett par kompisar som bor på en hästgård o här en massa hästar, bl.a två shettisar och en hopphäst som jag brukar få rida ibland. Hopphästen han e så sjuuukt fin asså! Men min kompis Frida som oxå brukar vara där med sin familj kommer inte komma och då kommer jag ha skittråkigt om jag ska va där helt själv så jag ska sova hos Esther istället.

Nä men nu ska jag snart dra men vi höra väl senare idag
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards