aggicarlsson

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Aggi - 13 januari 2014 21:41

Som ni nog inte vet så har jag en liten dif hörna i mitt rum. Var lite kreativ igår och tog några bilder med min kamera så bilderna blir lite bättre så ni inte får några sunkiga mobil bilder.

       

(Det är klistermärken om ni undrar)                

Av Aggi - 13 januari 2014 21:32

Jahapp då var måndagen avklarad. Känns bra, fyra dagar närmare till helg! 

Dagen började med att jag gick till skolan vid 09.00 och kom hem vid 15.30 med brorsan + 3 kompisar. Vi spelade fifa och bara chillade. Sen åt jag middag och efter middagen så gick jag ut och träffa några andra kompisar, vi hade tänkt att ha snöbollskrig men det var så jäkla kallt så jag hade lite pengar o så köpte vi lite choklad haha. Sen typ frös vi ihjäl så vi gick in. Jag hade planerat att ta ett varmt o skönt bad för att tina upp min kalla kropp. Men det blev inte så varmt o skönt eftersom vårt varmvatten hade tagit slut :/ Så jag fick bada i ljummet vatten :(


Imorrn börjar jag vid 08.30 och slutar 15.30, värsta dagen :/

Har inget planerat förutom att göra min matte och svenska läxa direkt när jag kommer hem från skolan så har jag resten av kvällen på mig att typ vara med kompisar eller nått.

Nu ska jag sätta på mig lite myskläder, fixa en varm kopp te till mig o kolla lite på tv och bara chilla.

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards