aggicarlsson

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Aggi - 5 februari 2014 22:44

Dom här låtarna spelas för fullt i mina lurar just nu

Av Aggi - 5 februari 2014 21:15

Har totalt glömt bort o berätta att jag har studiedag på fredag! Så jag är helt ledig från skolan. Riktigt sknt.


Aja men idag så var jag i skolan som vanligt. Hade en helt vanlig skoldag förutom att vi fick se klart en film på svenskan, berättelsen om Pi. Den är så sjuukt bra! Min nya favoritfilm!

Vi såg ungefär halva i fredags men den är så lång så vi fick se klart den idag.

Sen efter skolan var jag med Lova o Tilda. Vi gjorde inte särskilt mycket. Snapade med lite kompisar och tog det lugnt typ haha. Sen var jag och sprang med mitt fotbollslag. Det gick bra. Har haft lite dålig kondition nu i vintern så den måste tränas upp då våra matcher börjar snart..

Men det gick iaf bra. 

Sen när jag kom hem så åt jag middag och duschade o nu sitter jag här och bloggar :)


Imorrn är det då min sista skoldag för veckan. Asbra! Fast dagen består bara av nationella prov :/

Usch. Får hoppas att det går bra. Men det som vi gjorde igår var ju inte så jättevsårt. Vi får se. 
Sen efter skolan så ska jag vara med min kompis Elin. Får se vad vi gör. Vi har iaf inte planerat något. Slumpen avgör.

/Aggi


 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards