aggicarlsson

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Aggi - 10 februari 2014 21:13

  

Jahapp. Då var måndagen över och endast 4 dagar kvar tills det är helg!


Idag hade jag en ganska lugn skoldag. Jag började vid 09.20 och slutade 15.15 

Efter skolan så var jag med emanuel och edward. Vi gick hem till emanuel och kollade på film. Fast vi han typ bara se i 20 min haha.

Sen gick jag hem, åt middag osv och nu på kvällen så har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på musik osv.


Imorgon börjar jag 08.30 och sluta 15.30 :/ Inte min favoritdag..

Men det är bara i bita ihop. Har inte så jättetråkiga ämnen. Imorrn så slipper jag gympan då vi ska samlas i några grupper som är till idrottsdagen. För på onsdag har jag idrottsdag. Det är skitkul! Jag ska åka skidor med några andra från min klass, bla edward och linnea. Taggish


Dom andra dagarna i veckan har jag inget planerat. Eller på lördag ska jag som vanligt till stallet och sen så ska jag på tjejkväll hemma hos esther. För hon fyllde år i lördags så hon har tjejkväll nu på lördag men a ni fattar.

Men det ska bli kul! På söndag har jag fotbollsträning och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får se.

Nu återgår jag till min kära musik

/Aggi


 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards