aggicarlsson

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Aggi - 12 februari 2014 21:31

Tjena, tjena. Idag har jag tränat! Eller jag var ju borta typ hela dagen och åkte skidor. Och man blir ju jävligt trött av det faktiskt. Eller iaf jag..

Aja men våran skitbuss var jätteförsenad så jag kom hem vid 15.30 :/ aja

När jag kom hem så åt jag lite fika och sen så typ låg jag framför teven i flera timmar och bara degade. Var så sjukt trött. Men jag orkade faktiskt springa. Vi sprang t.o.m längre än vad vi brukar så jag är typ helt slut nu haha.


Ska typ göra iordning en varm kopp te och bara chilla framflr tvn. Usch vad skönt.

Imorrn har jag sovmorgon och börjar 09.50 TORSDAGAR ÄR BÄÄST!

Ska typ sova hela dagen. Orkar verkligen inte med skola men det är bara att bita ihop


Men efter torsdagen så är det fredag! Shit veckan har gått fort! 

På fredag har jag inget planerat. är väl bara hemma eller så är jag med nån kompis.


Nu orkar jag inte blogga mer, somnar snart. 

Men vi hörs imorrn!
/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards