aggicarlsson

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Aggi - 14 februari 2014 23:13

För vissa så är det här med alla hjärtans superviktigt. Men vafan, för mig är det bara en helt vanlig, underbar fredag. Men iaf nu är det helg!

Sup o svälj, trevlig helg. Om ni undrar vart jag fick det där ifrån så stod det i någon bok som jag har läst hehe. Minns inte vilken, men skitsamma.


Aja idag har jag varit i skolan som vanligt. Utvecklingssamtalet gick bra som tur var.

Vi hade inte vanliga lektioner idag för alla mentorer hade utvecklingssamtal hela dagen så då var man i olika grupper och så gick man till olika lärare och hade ett speciellt ämne, musik, idrott osv.

Så istället för att sluta 14.30 som jag vanligtvis gör på fredagar så slutade jag 13.45 Så jag var hemma vid 14.00

Så himla skönt att komma hem tidigt och bara ligga framför tvn och dega ända tills det är middga typ :D


Resten av kvällen så har bara suttit framför datorn med min kära coca cola burk och min älskade chipsskål, kollat fb, kollat lite kläder som jag gärna vill beställa osv. 


Imorrn så drar jag till stallet som vanligt. Ska ha hopplektion/markarbete på Pinja. Får hoppas att hon inte är lika pigg som förra gången då jag knappt kunde få stopp på henne hehe.. Sen när jag kommer hem så ska jag duscha och fixa mig. För jag ska på tjejmiddag hos esther. Vi ska typ först mötas hos henne och sen åka in till stan och gå på bio. Ska bli väldigt kul. Dom flesta som kommer ska sova över hos henne, men jag kan tyvärr inte för jag har fotbollsträning på morgonen och sen har brorsan hockeymatch som jag kanske ska kolla på. Men jag ska vara där rätt länge. Så mamma eller pappa hämtar mig vid 11-12 på kvällen. Så jag hinenr vara med länge ändå. 

Men det ska bli kul iaf.


A men nu måste jag hämta ridgrejerna och mysa lite med min kära, feta katt. Spinky. Har försummat henne lite dom senaste veckorna och hon har inte sovit med mig på jättelänge så mamma tycker att jag borde ta lite mer ansvar för henne, byta vatten, rensa kattlådan osv. Hon är trots allt typ bara min. Så nu ska hon och jag krypa ner i soffan och mysa.

/Aggi


     

Min fina tjej <3


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards