aggicarlsson

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Aggi - 24 februari 2014 17:45

Snart ska jag och Tilda åka till hovet och kolla på hockey. Bestämde oss lite sent hehe. Men vi vet att det finns biljetter osv. Så om ca 10 min så komemr tilda så ska vi åka.

Djurgårn möter södertälje. Vi får hoppas att det blir vinst.

Jag är astaggad. Har inte varit på hockey sen järnkaminernas dag vilket var i början av januari. Sen har jag bara gått på fotbollsmatcher, visserligen har det bara varit träningsmatcher men a.


Men det kommer bli askul.

Självklart så ska vi stå klacken :D

Annars är det inte kul att bara sitta tyst.

I klacken står man, man sjunger och skriker. Mycket roligare! 


A nu kom tilda så nu måste vi dra

/Aggi

 

Av Aggi - 24 februari 2014 00:22

Bloggar lite på kvällskvisten trots jag e så trött att jag skulle kunna sova utomhus på marken.


Nej men jag är astrött. Borde dock inte vara det för jag har gått runt hemma i pyjamas ändå till klockan 6 på kvällen hehe. Har varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt. Sen på kvällen så åkte jag, pappa o tobbe in till stan och åt middag där. Vi pallade inte göra nån middag så a. Så den enda gången jag har varit ute var nu nån timme på kvällen.. :D


Så jag har bara haft en skön dag utan några saker att göra.

Blir nog lite samma upplägg imorrn. Eller på kvällen så ska jag kanske på hockey. Måste dock hitta någon som vill gå med mig för dte är lite halvtråkigt att gå med pappa o tobbe.


En sak som gjorde att jag vaknade till lite idag var att en spelare vid namn Mark Mayambela som har provspelat med djurgårn nu ett tag. Han har skrivit ett tre årskontrakt med djurgårn. Så då blev jag lite hypad osv haha.

A nu känner jag att jag inte orkar mer så nu ska jag krypa ner i min säng och sova några timmar

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards