aggicarlsson

Alla inlägg under februari 2014

Av Aggi - 2 februari 2014 00:38

Hej!

Idag var jag i stallet. Red Labolina. Gick ganska bra. Vissa stunder var hon lite jobbig men hon skötte sig jättebra tycker jag. Vi gjorde skänkelvikningar o sånt. Hon förstod inte riktigt men hon kunde faktiskt lite. Duktig påni.

Men jag är gansak nöjd med ridpasset. 


Efter jag hade varit i stallet så åkte jago Lova till stadshagen o kollade när dif hade träningsmacth mot mariehamn. Vinst med 7-0. Det var visserligen en träningsmatch men det känns ju ändå asbra. 
Men asså att stå utomhus i 90 minuter. Det var ju inte det bästa. Men det är askul då man bara är nån meter från planen. Och gissa vad jag gjorde när matchen var slut.

Jag fick ta bild med både Alexandar Prijovic och Emil Bergström.

Riktigt kul! Vill inte lägga upp dom här då jag ser helt miffad ut haha. Det är inte lätt att se bra ut på bild när man knappt har nån känsel kvar i kroppen :D


Det är en till träningsmatch nästa söndag på samma ställe fast mot ett annat lag dårå. Funderar på att gå då oxå. Då ska jag ha lite varmare kläder på mig haha. Kanske kan ta bild med några andra spelare då oxå :D


Imorrn ska jag först på fotbollsträning. Sen ska alla i vårt fotbollslag åka skidor i ekebyhovs baken. Har inte åkt skidor sen förra vintern. Så det blir spännande. Är grymt taggad!


Måste gå o lägga mig nu

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards