aggicarlsson

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Aggi - 2 mars 2014 01:30

Lördagen spenderades i stallet och sen på kvällen med lite kompisar.

På morgonen var jag i stallet o red. Jag trodde att vi skulle hoppa eller ha markarbete men vi red dressyr. Det gick helt ok. Det hade kunnat gå bättre men jag är ganska nöjd.
Vi fick själva bestämma vilka hästar vi ville rida nästa gång. Jag valde Sandra. Har inte ridit henne sen i julas så jag har varit rätt sugen på att rida henne nu. Speciellt innan alla tävlingar drar igång osv. Måste rida henne några gånger för o veta vart vi är och vart vi kan komma med iår. Tyvärr så kan jag inte rida henne på lördag då jag ska till björnrike med Tildas och min familj. Ska bli skitkul.

Sen kom jag hem. Duschade och slingade håret. Eller mamma gjorde det på mig. Vi skulle göra dip dye oxå men medlet räckte inte så vi kanske gör det sen nån annan gång.
Sedan vid 18 så kom Tilda och hennes familj hem till oss på middag. Vi kollade på melodifestivalen och åt ben & Jerry osv. Vi hade iaf en bra kväll

Imorrn så ska jag på fotbollsmatch med elin. Ska bli askul.
Annars har jag inget annat planerat.
Nu måste jag gå o lägga mig. Uppdatering kommer imorrn under dan.
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards