aggicarlsson

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Aggi - 5 mars 2014 22:37

Om bara några timmar så drar min och tildas familj till fjällen. Eller björnrike. 

Vi ska åka skidor, jag ska prova snowboard, och en massa andra roliga saker. Ska bli askul!

Kommer dock sakna spinky jävligt mycket. Min fina tjej <3.


Det kommer nog inte bli världens bästa uppdatering här men jag ska försöka fixa några tidsinställda och så kanske några "lift-bilder" eller nått haha. Annars kan jag fråga typ om lova eller nån vill gästblogga. Äh skitsamma. Något tidinställt kommer det iaf.


Idag slutade jag lite efter 2. Kom hem kollade fb osv. Lite standard grejer. Sen efter middagen så gick jag ut o sprang med mitt fotbollslag som jag gör varje onsdag. det gick bra. Var lite jobbigare den här gången eftersom vi inte tränade på lovet men det var bara att bita ihop.

Sen resten av kvällen har jag duschat och packat. Så nu är allt nerpackat o klart till imorrn. Vi åker jättetidigt. Typ vid 6... Aja, får sova i bilen.


Men ni får somsagt ingen vidare uppddatering nu när jag är borta men vi hörs så fort jag har kommit hem, eller ni får ju ågra tidsinställda ;)

/Aggi

 

Bilden är från i fredags då jag träffade vytas på hockeyn :D

Igga mitt ansikte, var så glad osv att jag typ inte kunde le seriöst heheh..

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards