aggicarlsson

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Aggi - 7 april 2014 23:29

Nu är det på tiden att ni får lite ordentlig uppdatering.

Jag har iaf haft det skitkul och asnajs i Barcelona.

Idag var jag i skolan som vanligt sen efter middagen så åkte jag o pappa på hockey. Djurgårn mot Västerås. Dom spelade i kvalserien för att kvala till SHL, den bästa hockeyligan i Sverige.

Djurgårn vann med 6-2 och är klara för SHL till nästa år!!!! Så jävla skönt. Det var planstormning och en massa glädjetårar. Men det var skitkul att få uppleva det. Jag fick också träffa några djurgårdsfotbollsspelare som var där o kollade. Det var kul. Fick träffa Vytas, Emil Bergström och haris radetinac. Vytas har jag nu träffat och tagit bild med 5 gånger :D

Så djurgårn ska spela i SHL nästa år och aik åker ner och spelar i allsvenskan nästa år.

Imorrn går jag i skolan ungefär halva dan för sen ska jag till tandläkaren o få tandställning. Är skitnervös.
Men jag får hoppas att det går bra. Alla säger att det bara gör ont dom 3-4 första dagarna och sen när man vänjer sig så gör det inte alls ont. Vi får väl se.

Nu måste jag gå o lägga mig
/Aggi

Av Aggi - 7 april 2014 01:57

Hej!
Vill bara meddela er att jag har kommit hem, ska upp tidigt till skolan imorrn, han bränt mig som faan och att jag har haft bland dom bästa och roligare dagarna i mitt liv

Ledsen för att ni har fått dålig uppdatering men jag hade aldrig tid att blogga. Vi hade träningar, vi badade, solade, shoppade osv.
Nu måste jag gå och lägga mig men uppdaterar mer imorgon
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards