aggicarlsson

Alla inlägg den 9 april 2014

Av Aggi - 9 april 2014 22:31

Nu är det endast två dagar kvar tills det är fredag och helg!


Idag hade jag nationella prov i sSO, det gick helt ok. Några frågor var superlätta och andra lite krångligare. 

Har ju ett till imorrn på morgonen i SO sen har jag bara nationella prov i NO kvar i maj sen är alla nationella proven slut, ellr jag kommer ha sen i nian igen men nu är dom i sexan klara iaf.

Efter skolan var jag med tilda. Vi kollade på adam och eva. Fyfan vad den e bra ändå.

Dom e så sjukt söta haha.

Sen åkte vi lite skateboard osv.


Imorrn är det torsdag och jag slutar vid 2 istllet för 3. Vi har egentligen sovmorgon till 09.50 men eftersom vi har nationella prov så börjar vi 09.00 och då kommer vi få sluta tidigare istället. Vilket är superskönt.

Älskar att komma hem tidigt från skolan.

Ska kanske vara med tilda sen efter skolan. Vi har inte bestämt vad vi ska göra så det återstår att se.


Idag har jag haft rätt ont i min tandställning. Hade med mig alvedon till skolan och en massa drickyoghurt till lunch heheh. Ska ha med det imorrn oxå. Det gör skitont när jag tuggar så a.

Ännu vågar jag inte visa en bild på den, men den är skitsnygg med färgerna jag tog. Varannan ljusblå och varannan mörkblå, precis som djurgårns mathtröjor.


Blåränderna är med mig överallt <33


   


Av Aggi - 9 april 2014 21:21

Så sjukt jävla mycket kärlek till detta lag






DIF · Videor

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards