aggicarlsson

Direktlänk till inlägg 12 april 2014

I'm not lazy. I just love to do nothing.

Av Aggi - 12 april 2014 00:30

Hej allesammans!

 

Bloggar lite nu på kvällskvisten.

Nu är det äntligen påsklov. Inte nog med det, vår lärare släppte oss vid 2 så vi fick sluta en halvtimme tidigare!

Jag och tilda drog in tilll mammas jobb och samlade pantburkar och pantflaskor, vi fick ihop ca 300 spänn. Inte så dåligt.

Vi kommer nog göra det fler gånger lute då och då för att tjäna ihop lite pengar.


Ikväll har jag kollat på fotbollsmatch. Djurgår-mjällby.

Djurgårn vann mot dom på Strandvallen (bortaplan) för första gången på flera år. Riktigt skönt att bryta den trenden.

Måste nog säga att Simon Tibbling, eller Dribbling var matchens lirare. Jävlar vad grym han är. Djurgårn vann med 2-0 och han var assist till båda målen, alltså den som passade till målskytten. Målskyttarna var Amadou Jawo och Erton Fejzullahu. I första halvlek såg det inte alls bra ut men det blev bättre o bättre.

Riktigt skönt med seger. Dom 3 poängen betyder mycket.

Förra året hade vi verklogen inte såhär mycket poäng under dom matcherna vi hade spelat.


Imorrn drar jag til stallet somsagt.

Btw jag har glömt o berätta det men jag är anmäld till dressyrtävlingen den 27/4, lätt C på sandra (såklart) Ska bli riktigt kul. Iår vill jag gärna ta hem några placeringar så jag ska kämpa rejält.

Imorrn på eftermiddagen har jag fotbollsturnering. Riktigt taggad.

Ska bli skönt nu när vi börjar köra lite matcher, har längat skitmycke till det.


Nu ska jag gå o lägga mig men vi hörs

/Aggi


https://diftv.solidtango.com/video/firande--2


https://diftv.solidtango.com/video/mjallby-intervjuer


https://diftv.solidtango.com/video/mjallby-tibbe


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aggi - 20 november 2015 17:15

Åh va härligt med fredag igen!   Den här veckan rann iväg hur snabbt som helst, riktigt skönt ;)   Igår hann jag inte riktigt blogga ordentligt men ah jag gjorde inget speciellt förutom att vi var på gymnasiemässan med skolan och sen på kväll...

Av Aggi - 19 november 2015 07:00

  Miriam Bryant - Stationen    Detta är egentligen Ison och Filles låt men Miriam gjorde om den i Så Mycket Bättre. ...

Av Aggi - 18 november 2015 22:11


Onsdagen över och nu är det bara två skoldagar kvar tills det är helg!   Imorrn så har vi dessutom ingen lång skoldag då vi endast har förmiddagslektioner för direkt efter lunch så ska vi åka till en gymnasiemässa där vi ska spendera resten av ef...

Av Aggi - 17 november 2015 22:02

Tisdagen över och halva skolveckan har nästan gått ;)) Haha nä men imorrn är det redan onsdag, känns som att dagarna har gått jättesnabbt.   Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt, sen har jag varit hemma, kollat lite tv och bara tagit det...

Av Aggi - 16 november 2015 21:56


Fy satan vad blöt jag var idag efter jag kom hem från min fotbollsträning, det regnade konstant under hela träningen. Inte särskilt mysigt haha.   Aja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var jag hemma i nån timme och bara chillade framf...

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards