aggicarlsson

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Aggi - 14 april 2014 00:09

Haft en väldigt chill o skön söndag.

Sov till typ 12, åt lunch och drog sen in till stan med Linnea i min klass.


Vi var inne på hööks, hollister, h&m, zara osv. Tog en fika på esresso house oxå.

Jag fick med mig ett schabrak från hööks. Det var ju som sagt lite rea så jag passade på.

Precis så ser det ut. Dock tog jag strl ponny fast i dressyrmodell då hööks schabraken i ponny är väldigt små och dressyrmodellen lite större.

Riktigt nöjd blev jag iaf. Kommer vara skitsnyggt till dressyrtävlingen som är om nån vecka.

Ska köpa ett träns oxå men på tisdag så ska en kompis tillmig köpa mitt gamla träns och för dom pengarna köper jag ett nytt träns i strl ponny eftersom mitt var i cob och ganska stort på sandra.


Tänkte mig det här tränset.

Ska dock ha ett silvrigt pannband eller iaf något annat än det som man får från början.

Har kollat in några skitsnygga från PS Of Sweden, dom är dock väldigt dyra tyvärr.


Pannband 10 mm Pearl, Queen Sparkling Grey


Pannband 10 mm Pearl, Queen Steel Grey


Pannband 10 mm Pearl, Blue Princess


Pannband 10 mm Silver Leaf Steel Grey


Pannband 10 mm Mystic Pink


Pannband 10 mm Pink Friday


Pannband 10 mm Lovespell


Pannband 10 mm Silver Leaf Mocca

Alla dom som jag la upp kostar 499 kr.

Vet inte om dom är i jättebra kvalite o håller jättelänge eller så men dom är vääldigt dyra. Men jäklar vad snygga dom är.


A imorrn så ska jag iaf vara med elin. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra. Kanske köper 10 kg chips o godis och bara ligger hemma i soffan och kollar på film eller så kanske vi ringer några kompisar och är med dom, vi får se.


Nu tänkte jag gå o lägga mig men jag uppdaterar mer imorrn

/Aggi



Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards