aggicarlsson

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Aggi - 15 april 2014 15:15

Tänkte ha en frågestund nu, så ni får ställa vilka frågor ni vill.

Svraen kommer om nån dag :)


Fråga på nu!

   

Av Aggi - 15 april 2014 15:01

Nu är jag tillbaka.

Hade en kort bloggpaus igår. Hade inte alls lust att skriva något här.


Igår var jag iaf med elin. Vi gjorde inget speciellt. Åkte till city gross och kpte choklad och Ben & jerry och bara chillade.

Riktigt skönt att bara ta det lugnt en hel dag.


Jag sitter fortfarande i pyjamas. Vaknade vid halv ett idag. Jäklar va skönt det var att få sova så länge.

Har inte riktigt ätit nån lunch eller frukost utan jag åt två våfflor så blev något mellan frukost och lunch.

Har inget planerat att göra idag, eller ikväll har jag fotbollsträning annars ska jag bara va hemma o ta det lugnt.


Igår så bestämde jag att jag hänger med elin o hennes familj till åre. Ska bli skitkul. Vi drar dit på lördag och kommer hem på onsdag. Så jag missar två skoldagar! Jag och elin flyger flygplan hem själva på onsdagen. Hennes pappa och brorsa kommer stanna längre men vi får inte ta ledigt från skolan mer så vi åker hem själva.

Är grymt taggad, åka skidor medans alla kompisar är i skolan och har skittråkigt:D

Vi kommer ha jävligt kul iaf.


Nu ska jag kolla på nån film och äta lite glass, hörs senare

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards