aggicarlsson

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Aggi - 1 juni 2014 22:29

Vaknade idag och sg på mobilen att det var juni!

Nu är det fan sommar, eller det ska vara det men vädret håller inte riktigt med. Fast idag var det något varmare men det borde vara 20+ varje dag nu ju!


Idag har jag iaf varit hemma å chillat, sen har jag och tilda varit på bromma blocks. Letade efter en fin skolavslutningsklänning. Hittade ingen men jag köpte ett par turkosa shorts då jag typ har ett par som passar mig..

Så jag behövde verkligen ett par. 

Sen har jag bara varit hemma å tagit det lugnt typ.


Imorrn börjar jag tjugo över nio så jag har sovmorgon. Slutar sen vid kvart över tre, vet inte riktigt vad jag gör då.

Har ingenting planerat så jag är antagligen bara hemma. Ska ju opera mig på tisdag, eller man knappt kalla det operation. Jag ska ta bort ett födelsemärke som jag har. Så jag slipper skolan hela dagen! Fett glad. 

Tisdag är typ världens tråkigaste dag så a.


Nu ska jag lyssna på DIFpodden sen gå o lägga mig, hare gött

 

Världens bästa påni

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards