aggicarlsson

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Aggi - 3 juni 2014 20:04

Ni borde hålla med mig, det är bara rök men det är så sjukt effektfullt o snyggt.

 

DIF-GBG Svenska cupfinalen 2013

 

 

Cristian Lopez - <a href=www.jarnkaminerna.se" />

Helena Avermark, <a href=jarnkaminerna.se" />Michael Svanström <a href=www.jarnkaminerna.se" />

Michael Svanström <a href=www.jarnkaminerna.se" />

DIF-GBG Allsvenskan 2014

 

 

 

user posted image

DIF-SOLNA AIK 2011

 

 


DIF-SOLNA AIK 2014


Foto: Google, johan sahlen, http://jarnkaminerna.se/


Av Aggi - 3 juni 2014 19:53

Shit. Nu är det ändast en vecka kvar till skolavslutningen!

Fan va skönt det ska bli med sommarlov asså!


Idag så opererades jag ju somsagt.  
Det gick bra, jag blev inte sövd utan fick bara lokalbedövning i armen. Det var lite läskigt att vara vaken under tiden, jag kände ju att dom höll på där vid mitt födelsemärke och det gjorde ont lite då o då.

Men nu är det gjort och jag kann äntligen gå med t-shirt, linne och bikini utan att tycka att det är jobbigt. Riktigt skönt att ha det gjort nu.


Jag var klar vid 9 och fick då frukost där, jag fick inte äta något från klockan 00 så jag var skithungrig. God frukost fick jag iaf. Sen åkte jag o mamma o kollade lite affärer inne i stan, letade efter en fin klänning att ha på skolavslutningen, hittade en jättefin på mango men den fanns inte i min storlek :/ 

Får väl beställa från nätet eller kolla om den finns i en annan mango butik.


Imorrn så ska jag till skolan som vanligt om jag inte mår dåligt eller så, har rätt ont i armen nu och har tagit ipren så det ska bli bättre så förhoppningsvis så börjar den snart verka.

Nu måste jag plugga lite smått o sen gå o lägga mig

/Aggi


 

Min eftermiddag spenderades med den här überbra filmen :D



Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards