aggicarlsson

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Aggi - 4 juni 2014 20:07

Ska snart hoppa in i duschen men bloggar lite snabbt ändå.


Idag hade jag en helt vanlig dag, i skolan så var allt oxå precis som vanligt.

Bara att jag fick skippa idrotten, det kommer jag få göra nu dom sista gångerna pga av att jag opererades igår osv.

Har haft rätt ont i armen idag, det var även jobbigt inatt när jag sov, vaknade mitt i natten o hade jätteont så fick ta en ipren så det skulle bli bättre. 


En lite läskig sak som hände när jag var nere i köket och tog min ipren så helt plötsligt så dundrade det til i trappen o jag blev skiträdd men sen visade det sig att det bara var spinky :D


Imorgon har jag ingen riktig skoldag utan vi ska vara på tranebergsängen o ha picknik typ. 

Vi ska vara där 10.00 och vi slutar senast 14.00 o det tar typ 5 min för mig att gå dit så det blir en väldigt skön dag.

Sen är man ju ledig på fredag eftersom det är nationaldagen! 

Riktigt najs.

Ska duscha nu men vi hörs

/aggi


 

Av Aggi - 4 juni 2014 17:15

Jaha, det var ju ingen större chock.

Pinsamma gnaget.

 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards