aggicarlsson

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Aggi - 9 juni 2014 21:04

Shit tänk att det här var den sista måndagen i skolan! 
Eller a i sexan. 

Nu är det bara 2 dagar kvar tills skolavslutningen på onsdag!


Och imorrn går jag typ halvdag i skolan för jag ska på återbesök hos doktorn på etfermiddan. 

Dessutom så har vi typ inga vanliga lektioner på förmiddagen, börjar 09.00 och har då tårtkalas med alla andra sexor och sen ska jag hålla mitt Ted tal inför klassen o sen måste jag gå typ.

Så det blir inte lång tid i skolan iaf.


Idag var jag i skolan som vanligt, dock hade vi bara städdag hela dan. Riktigt skönt.

Så vi slutade 1 istället för kvart över tre som vi gör på vanliga skoldagar.

När jag kom hem så var jag med tilda o lova. Vi solade i typ flera timmar, vet inte om vi blev så bruna för vi sprang runt o fixade en massa fika, vatten osv.

Sen gjorde vi även fotbad. Vi tog varsin hink, fyllde den med vatten och la i en massa isbitar. Jäklar va skönt det var. Jag får ju inte bada så jag får väl göra så dom dagarna som återstår.

Kul hade vi iallafall!


Nu ska jag läsa igenom mitt ted tal några gånger till så jag kan det riktigt bra, sen blir det nog att kolla på tv med oboy, standard


   

Charmiga osv..

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards