aggicarlsson

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Aggi - 10 juni 2014 23:16

Ledsen för den usla uppdateringen.

 

Glömde helt bort att blogga under dan typ. 

Men nu ska ni få veta vad som har hänt denna dag.


Började skolan vid 9 och åt tårta med alla andra sexor. 

Har hållt mitt ted-tal för både min klass och min pararellklass. Var skiitnervös men det gick väldigt bra faktiskt, fick beröm av min lärare och det var såå skönt att ha det gjort. Vet dock inte om jag vågar hålla ted-talet imorrn inför alla föräldrar.. Får se hur jag känner imorrn.


Sen så när jag var klar med det så åkte jag in till stan o mötte upp pappa och några av hans kompisar så åt jag lunch med dom och sen åkte jag o pappa till doktorn. Där kollade en tant på mitt ärr typ, tog av alla plåster som var i tre lager och satte på några nya, dock har jag bara i ett laget nu. 

Mycket skönare och så syns det inte lika mycket.


Efter det så gick jag med pappa till Stockholms stadoin och hälsade på alla som jobbade där osv. 

Stadion ligger nämligen 10 minuter ifrån doktorn där jag var så vi passade på att gå förbi.

Sen gick vi till djurgårdsbutiken för pappa skulle köpa något där och jag fick även årets nya mathctröja! 
Riktigt glad, den är så sjuukt snygg. 

Kan lägga upp en bild på den ikväll/imorrn.


Resten av kvällen har jag varit med tilda o lova. 

Vi har handlat lite saker på konsum, gjort en massa muffins, eller cupcakes, några blev dock lite misslyckade men aja. Dom ska jag ska ha med mig till skolan imorrn som fika typ.

Vi har iaf haft skitkul!


Och imorrn är det skolavslutning och nu måste jag borsta tänderna och sen måste jag verkligen gå o lägga mig.

Hörs


 


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards