aggicarlsson

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Aggi - 12 juni 2014 23:49

Sitter å kollar vm med pappa o brorsan. Mamma är inte hemma så vi har det chill å bra. Chips, Coca Cola osv som vanligt.

Sov ju i tältet med Tilda inatt.
Jäklar va varmt det var. Jag vaknade vid typ 5 på morgonen av att det var så varmt o så ljust. Sen kunde jag knappt somna om, lite jobbigt sådär.

Mysigt var det iaf.
Resten av dagen har jag duschat, eller jag tog ett varmt bad, varit lite med Tilda på eftermiddagen, vi tog ner tältet, hämta min brorsa på fritids osv.
Sen har jag haft fotbollsträning. Eller jag var med men gjorde inte alla övningar som kunde göra illa min arm.
Har saknat fotbollen väldigt mycket. Kändes som att jag knappt visste hur man gjorde. Nä men det var riktigt kul.
Speciellt o träffa alla i laget igen som jag inte har sett på flera veckor.

Imorrn så ska jag o Tilda till mammas jobb o samla pantburkar för alla dom på mammas jobb har nämligen "fest" just nu så det kommer vara en massa pantburkar som vi kan hämta där.
Sen på kvällen så ska vi på one directions konsert.

Men ni får veta mer om det imorrn
/Aggi

Av Aggi - 12 juni 2014 02:15

         

Älskar henne så otroligt mycket, världens finaste påni.

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards