aggicarlsson

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Aggi - 24 juni 2014 23:25

Har på senaste tiden fått några kommentarer om att jag ska blogga oftare.


Och det gör jag gärna, men problemet är att jag inte vet vad jag ska skriva om. 

Så nu får ni en uppgift. 

Kommentera så mycket ni vill om vad jag ska blogga om, ska jag blogga mer/mindre om något, hur många ggr om dagen jag ska blogga osv.

Vill ha lite inspiration. Annars skiter jag i bloggen. Känns som att jag skriver om samma sak varje dag.


Idag har jag varit i stan på morgonen med mormor. 

OCH JAG KÖPTE DEN RÖDA KAVAJEN FRÅN HÖÖKS. DÖÖ VA JAG ÄR GLAAD.

Eller det var en födelsedags present av mormor då jag fyller år om en dryg vecka.

Sen mötte vi även upp farmor på hööks, fick även en grej av henne. Berättar dock inte det.

Ni får se på måndag när jag fyller år :D


Sen mötte jag esther och vi gick å såg 22 jump street. Den var sjukt bra. 

Var nog den roligaste filmen jag någonsin sett.

Jag satt å skrattade under nästa hela filmen haha.

Sen åkte vi hem till esther och var där i typ en halvtimme. Sen åkte jag hem för jag skulle hämta sakerna till när jag skulle sova över. Men jag fick ett sms av en person ochjag ska överraska en person imorgon, ska vara hos den personen imorrn kl 09.40 så det skulle bli rätt stressigt imorgonbitti om jag sov hos esther så jag gör det på torsdag-fredag istället. Får inte säga vad jag ska göra här när hen läser min blogg. 


Nu ska jag iaf gå å lägga mig, hörs

 


Av Aggi - 24 juni 2014 18:15

Tänkte slänga in en snabb hiss.



 

 Kavaj från hööks, dösnygg

 

 

  Marinblå sweatshirt från hööks, ascool

 

 

 Brun huva från hööks. Skitsnygg tsm med schabraket.

 

 

 Aachenträns från hööks, snyggt som vardagsträns. Gillar pannbandet och dom smala remmarna.

 

 

Hoodie från gina tricot. Skitsnygg helt enkelt haha, men jag gillar nog den rosa mer

 

 

 

BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW  

Dyno-turn boots. Apsnygga, älskar att dom har många roliga färger. Skulle inte säga nej till dom turkosa, blåa eller rosa. Skulle vara perfekta till mina outfits. Mums.

 

 

 

DIF Home Jersey 14/15  DIF Away Jersey 14/15Bortamathtröjan och hemmamatchtröjan, sjukt snygga.


 


 

 


Dissen kommer en annan dag :)

 

 

 

 

 

 

Av Aggi - 24 juni 2014 00:10

Ingen bra update här.
Har bara inte orkat.
Men skriver nu istället.

Idag har jag iprincip inte gjort någonting.
Vaknade vid halv tolv och åt lunch direkt med mormor.
Sen kollade jag en film, sen duschade jag och efter det så gick jag o mormor å hämtade brorsan som var på fritids.

Sen kom vi hem och gjorde våfflor.
Har inte ätit våfflor på flera månader så det var extra gott haha.
Har även suttit framför datorn, kollat Facebook osv. Lite standard.

Har oxå bytt plåster där jag opererade bort mitt födelsemärke. Måste göra det en gång i veckan och lufta ärret i ca en timme. Sen sätter man på nytt plåster osv.
Kan säga att det är ett helvete o göra det. Det gör sjukt ont att dra bort plåstrena.
Dom lossnar lite när man duschar osv men det för grymt ont ändå.

Imorrn så ska jag till stan på morgonen med mormor.
Vi ska kolla något som jag vill ha när jag fyller år.
Sen vid elva ska jag möta Esther på tunnelbaneperrongen och så ska vi på bio.
Vi ska se 22 jump street.
Hoppas den är riktigt bra. Den verkar bra iaf.

Sen efter det så ska jag hem och fixa iordning lite grejer.
Vet inte om jag äter middag hemma eller hos Esther. Får se imorrn, jag ska nämligen sova hos Esther imorrn.

Så det är väl de som händer imorgon.
Nu ska jag gå å lägga mig men uppdaterar mer imorrn :)

Saknar mina knasvennor

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards